Hotel oceniam bardzo dobrze, mogę z czystym sumieniem polecić.
1. Na pierwszym miejscu jest obsługa tego hotelu, wszyscy są tam dla gościa. Wspaniali ludzie, przy barze na basenie , lobby super, znajdą nawet chwilę żeby porozmawiać.
2. Posiłki , śniadanie zawsze takie samo ale co można wymyślać na śniadanie , jajka na różne sposoby, warzywa , owoce , naleśniki,na śniadanie tylko ciasto nie dobre, ale już obiad i kolacja jest lepiej. Obiad, Kolacja różne mięsa, warzywa, zupa ale też zawsze jest pizza, spagetti , frytki.
Do obiadu i kolacji trzeba zamówić napoje i kelnera, on też prowadzi do stolika, jest porządek każdy wie gdzie siadać.
3.Pokoje, teren bardzo rozległy położony na wzgórzu, pokoje niżej położone od 100-600 blisko basenu ale dostają je goście z Anglii, Francji , Niemiec. Polacy raczej wyżej w pokojach takie przynajmniej odniosłam wrażenie, sami też takowy dostaliśmy, ale po niego interwencji w recepcji dali nam pokoj niżej bez problemu. Wystrój loteria, pierwszy był ze starymi meblami , ale już ten drugi, po remoncie, bardzo ładny i komfortowy. Sprzątany codziennie.
4. Otoczenie przepiękne , zadbane, czysto, otoczenie basenu, zieleń wszystko perfekt. Nie można było rezerwować leżaków , duża informacja przy basenie. Nie wiem jak w sezonie ale jak byłam to dużo wolnych miejsc.
5. Kolację a'la Carte, grecka przepyszna polecam jagnięcinę , włoska również smaczna aczkolwiek lepsza ta pierwsza. Trzeba rezerwować termin w recepcji.
6 Aquapark,duży ratownicy pilnują żeby wszystko było dobrze.
7. Poza hotelem można spacerowac do pobliskich miejscowości.
8 Ręczniki , depozyt 5 Euro od sztuki , można wymieniać ile się chce nikt nie sprawdzał. Po oddaniu przy wyjedzie, kasę oddają.
Zalety
Obsługa hotelu i otoczenie.
Wady
Nie mam
GIPHY App Key not set. Please check settings