Wakacje.pl

7.9
Dobry
91 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.0
Hotel
8.0
Położenie
8.8
Pokoje
8.2
Wyżywienie
8.0
Atrakcje dla dzieci
6.2
Sport i rozrywka
7.2

Concorde Green Park Palace

★★★★★
7.9

Tunezja / Sousse

Warszawa-Okęcie

Itaka

02.10. - 09.10.2025

7

All inclusive

👫
2+1🧍
-22%

Harmonogram cen minimalnych w hotelu Concorde Green Park Palace na wycieczki z Warszawy (8 dni / 7 nocy All inclusive)

2dor.
2dor.+ 1
2dor.+ 2
All

Sprawdź ceny na hotel Concorde Green Park Palace

Concorde Green Park Palace opinie

8.0
Agata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Para

Sam w sobie hotel super, niestety troszkę problem z brakami w obsłudze która mimo tego że jest ich za mało robi wszystko co w ich mocy żeby nadrobić. Hotel bezpośrednio przy plaży, bar w basenie idealny.

Zalety

Bar w basenie, przepyszne i różnorodne jedzenie.

Wady

Za mało osób zatrudnionych jak na tak Duży hotel. Animacje bardzo słabe.


8.9
Grzegorz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Para

Pokoje czyste woda w basenie super jedzenie dobre każdy znajdzie coś dla siebie super atrakcje stworzone przez animatorów

Zalety

Bliskość morza czysta woda

Wady

Brak sztućców na stołówce. Łapuwkarstwo


8.6
Marek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Rodzina z dziećmi

Tydzień spędzony na wypoczynku. Hotel na 5 gwiazdek nie zasługuje, co nie zmienia faktu że pobyt był udany.

Zalety

Przestronne pokoje i łazienki, duży basen, bliskość morza. Jedzenie bardzo dobre, lecz mało doprawione.. Miła obsługa poza panią w recepcji.

Wady

Sam hotel wymaga odświeżenia, grzyb w łazienkach i basenie. Za mało obsługi w czasie posiłków, brak talerzy, łyżek, łyżeczek i widelczykow do deserów. Walka o sól co posiłek. Pokoj był sprzątany co 2 dzień. Za mało leżaków i parasoli zarówno przy basenie jak i morzu. Mycie plastikowych kubków skandaliczne, pod bieżącą zimną wodą bez detergentów.


6.7
Agata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Para

W całym hotelu śmierdzi szambem, pokoje posprzątane marnie, szczególnie łazienki.

Zalety

Blisko lotniska i plaży.

Wady

w basenie odpadają płytki, luzem latają pod stopami.


4.7
Roksana

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Rodzina z dziećmi

Mam pełną świadomość, że standard pięciu gwiazdek w Tunezji może różnić się nieco od tego europejskiego, jednakże cena oraz opis oferty dawały podstawy do oczekiwania przynajmniej elementarnego poziomu czystości, higieny oraz jakości usług. Niestety rzeczywistość okazała się skrajnie odmienna – hotel nie spełniał nawet podstawowych standardów sanitarno-higienicznych. Pozwolę sobie pokrótce wymienić najbardziej rażące nieprawidłowości, które miały bezpośredni wpływ na komfort oraz bezpieczeństwo pobytu naszej czteroosobowej rodziny. 1. Stan korytarzy i części wspólnych: Korytarze prowadzące do pokoi pokryte były wykładziną, która była brudna, zaplamiona, miejscami wyglądająca jak pokryta wymiocinami. Ściany były zabrudzone, obdrapane, z widocznymi śladami nieczystości (oddany mocz?). Drzwi na korytarzach brudne, tłuste, ze śladami farby lub nieumytych substancji. Poprawki malarsko-tynkarskie niczym z programu "Usterka" . Wszystko klejące i niedomyte. Drzwi brudne i obdrapane. Na klatkach schodowych przez cały tydzień zalegały śmieci – puste butelki i kubki, których nikt nie uprzątnął od dnia naszego przyjazdu do dnia wyjazdu. 2. Pokoje: Meble i szafki były niedomyte, wnętrza półek brudne, co uniemożliwiało komfortowe rozpakowanie się. Drzwi do łazienki oraz drzwi od szaf były pokryte białymi mazami i tłustymi plamami. Całość sprawiała wrażenie braku jakiejkolwiek dbałości o higienę. Wynikiem tego stanu rzeczy były biegające po korytarzu ogromne karaluchy. Niestety poruszały się tak szybko, że nie udało sią tego utrwalić aparatem. 3. Wyżywienie i obsługa restauracyjna Największym rozczarowaniem był poziom restauracji. wyżywienie dosyć urozmaicone i smaczne, ale.... Ubrania kelnerów i kucharzy były często brudne. Na sali poruszały się brudne wózki do transportu resztek oraz świeżego jedzenia, które pozostawiały nieprzyjemne wrażenie i skutecznie odbierały apetyt. Jedzenie zbierane było do wspólnych pojemników na oczach jedzących jeszcze gości. Wózki były ohydnie brudne począwszy od kółek. Zrzucanie jedzenia do pojemnika odbierało apetyt. Do tego brak sztućców i czystość naczyń. Sztućców regularnie brakowało – ich zdobycie wymagało kilkunastominutowego oczekiwania i interwencji u niechętnej obsługi. Nie były dostępne w koszyczkach do samoobsługi, znacznie ułatwiłoby to obsługę. W hotelu nie było dostępnych małych łyżeczek – dostępne były jedynie duże łyżki, którymi trudno było nabrać jogurt z małego pojemnika czy zjeść lody. Kilkakrotnie trafiły nam się brudne talerze, zabrudzone tłuszczem i resztkami jedzenia. Taki stan rzeczy jest absolutnie niedopuszczalny w hotelu reklamowanym jako pięciogwiazdkowy. Za barem podawano drinki zarówno w plastikach, jak i szkle. Gdy zobaczyłam, jak obsługa "myje" kieliszki, tzn. płucze je pod wodą, zrobiło mi się naprawdę słabo i korzystałam z kubków papierowych. Gdy wyciągnęłam aparat aby utrwalić zdjęcie wózków, kelner wykazał swoje niezadowolenie. Na jednym ze zdjęć widać również część brudnej nogawki kelnera. Krzesełka dla dzieci były tak obrzydliwie brudne, że nikt z małymi dziećmi z nich nie korzystał. 4. Oczekiwania a rzeczywistość Hotel – mimo ładnej prezentacji zewnętrznej i atrakcyjnych zdjęć – w rzeczywistości okazał się zaniedbanym, nieprzyjemnym miejscem. Gdybym wiedziała, w jakim stanie znajduje się ten obiekt, nigdy nie zdecydowałabym się na zakup tej wycieczki. Warto dodać, że około 95% gości hotelu stanowili Polacy – tym bardziej uważam, że przedstawiciel biura powinien osobiście odwiedzić ten hotel i ocenić, czy taki standard powinien być oferowany swoim klientom. W temperaturach przekraczających 40°C tak rażące zaniedbania higieniczne mogą mieć realne skutki zdrowotne – i są po prostu niebezpieczne. Dwa dni przed powrotem zaczęły się nasze objawy zatrucia, jesteśmy w domu od 3 dni i po kolei wymiotujemy i walczymy z biegunką. to było do przewidzenia. Internet słaby i w kilku miejscach ale nie było to dla nas problemem. Tylko dobry humor i fajne towarzystwo uratowało ten urlop. Hotelu jednak nie polecamy.

Zalety

Blisko plaży. Dla osób lubiących aktywny wypoczynek - sporty plażowe, zumba w wodzie, łucznictwo, wieczorne imprezy przy muzyce grającej do północy.

Wady

Brak elementarnego poziomu czystości, higieny oraz jakości usług – hotel nie spełniał nawet podstawowych standardów sanitarno-higienicznych - brud, brak higieny, brudne korytarze, niedomyte części wspólne. Syf w restauracjach.


Informacje o hotelu

Standard hotelu
Kod hotelu HOT9816
Nazwa  Concorde Green Park Palace
Miejsce  Tunezja / Sousse / Port el Kantaoui
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, sporty wodne, tenis, golf

Opis hotelu

To elegancki i nowoczesny pięciogwiazdkowy hotel, położony bezpośrednio przy szerokiej, piaszczystej plaży w malowniczej dzielnicy turystycznej Port El Kantaoui. Otoczony bujnym ogrodem, oferuje niezrównane komfortowe pokoje z widokiem na morze oraz doskonałą obsługę, co czyni go idealnym miejscem na luksusowe wakacje. Zarówno rodziny z dziećmi, pary, jak i grupy przyjaciół znajdą tu coś dla siebie, korzystając z bogatej oferty sportowej i rekreacyjnej, w tym kortów tenisowych, siłowni, i rozrywki w postaci animacji oraz wieczornych pokazów. Smakosze docenią wyśmienitą kuchnię, serwowaną w różnorodnych restauracjach, od lokalnych przysmaków po dania międzynarodowe. Relaks zapewni strefa spa z bogatą ofertą masaży i zabiegów. Hotel zachwyca harmonijnym połączeniem współczesnej elegancji z rodzinnym klimatem, tworząc niezapomniane wrażenia dla każdego Gościa.

Położenie
- bezpośrednio przy plaży
- 30 km od lotniska w Enfidhi
- 35 km od lotniska w Monastirze
- 12 km od centrum Sousse

Plaża
Hotel położony jest bezpośrednio przy prywatnej, piaszczystej plaży. Dostępne są bezpłatne parasole i leżaki, a także serwis ręczników plażowych (depozyt wymagany).

Dla dzieci
Dla najmłodszych Gości hotel oferuje basen dla dzieci, mini klub dla dzieci w wieku 4-12 lat, plac zabaw oraz mini disco. Dostępne są wysokie krzesełka w restauracji i łóżeczka dziecięce na życzenie.

Baseny
Hotel dysponuje basenami odkrytymi oraz basenem krytym z wodą morską. Goście mogą korzystać z bezpłatnych leżaków, parasoli i materaców przy basenach.

Atrakcje
Bezpłatne atrakcje obejmują siłownię, kort tenisowy, rzutki, siatkówkę plażową, strzelanie z łuku oraz aqua aerobik. Dodatkowo płatne są sporty wodne i pole golfowe.

Spa & Wellness
Centrum spa oferuje saunę, łaźnię turecką, jacuzzi oraz bogatą gamę masaży i zabiegów kosmetycznych za dodatkową opłatą.

Informacje dodatkowe
Hotel zapewnia bezpłatne Wi-Fi w głównym lobby oraz posiada możliwość wynajmu samochodów. Usługi pralni oraz sportów wodnych są dostępne za opłatą.

Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.

Napisane przez searchBot

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Co myślisz?

Załaduj więcej
Gratulacje. Dotarłeś do końca internetu.

Movenpick Resort & Marine

Infinity by Yelken