Jest to hotel z rodzaju tanie ze sporym obłożeniem społeczności arabskiej choć to oczywiście jest zależne od turnusu. Hotel pierw zarezerwowałem a dopiero później sprawdziłem opinie. Zdziwił mnie fakt rozbieżności - jedna opinie skrajnie słaba a potem dwie, trzy dobre. Nie wiedziałem więc czego się spodziewać. Zacznijmy od słabszych stron. Hotel rzeczywiście nie należy do najczystszych, pokoje nie posiadają balkonów, jedzenie na stołówce to niewielka ilość bemarów + zewnętrzny grill, napoje podawane w małych plastikowych kubeczkach, brak własnego molo a przy próbie korzystania z najbliższego wygania nas ochroniarz z hotelu obok. Teraz jednak proszę się zastanowić czy powyższe minusy mogą wam zepsuć wczasy i sprawić że opinia o hotelu będzie negatywna? Absolutnie!!! Problemy należy rozwiązywać a nie się obrażać ;) W sprawie balkonów nie pomogę ale czystość części wspólnych? Nie przejmujcie się, na napoje weźcie swój duży kubek (ja zanosiłem pół litrowy bidon na napoje i alkohole i nikt nie zrobił mi problemu, lali do końca), wejście na molo nie jest taką atrakcją i jeśli chcecie to wystarczy chwilę poczekać aż ochroniarz odejdzie dalej. Macie na plaży prywatne leżaki w cenie, materace, parasole, bar... czego więcej trzeba? Jest wyśmienicie. Do dyspozycji są dwa budynki hotelowe, w obu można jeść i korzystać ze wszystkich atrakcji. Polecam kupić na lotnisku kartę sim (5-10$) i nie męczyć się z wifi a w razie czego w budynku "STAR" internet działa lepiej. Dużo negatywnych opinii wynikało z faktu że przy wymeldowaniu obcinane są opaski klientom i dalsze korzystanie z jedzenia i napoi jest niemożliwe.... Ja do zdania pokoju wysłałem dziewczynę a sam oddaliłem się w kierunku plaży by jedna opaska nam została ale i tak ona wykorzystała zamieszanie przy zdawaniu karty i oddaliła się od lady nie pozwalając sobie uciąć opaski dzięki czemu 6 godzin jeszcze korzystaliśmy ze wszystkiego bo przedłużenie doby hotelowej to średnio 20$ od osoby. Ogromną zaletą hotelu jest personel. Serio!!! Świetni uśmiechnięci ludzie, którzy nie patrzą tylko na to czy dasz tipa. Każdy z nich był dla mnie w porządku. Rok temu byłem w dwa razy droższym hotelu sieciowym i mam o nim dużo gorsze zdanie ze względu na wymuszanie napiwków i nie fajne podejście personelu. W Amarinie załoga jest na tak ogromny plus że nadrabiają za pewne niedociągnięcia w innych kwestiach. Pragnę zaznaczyć że w hotelu obecnie widać mocną poprawę standardu z dnia na dzień ze względu na fakt że sezon dopiero się rozpoczyna. Byliśmy z dziewczyną tam 12 dni i pierwsze z nich a ostatnie to przepaść w kwestii czystości, żywności itd i to oczywiście na wielki plus bo z każdym dniem było coraz lepiej. Zwiedziłem już troszkę hoteli w ciepłych krajach i staram się być na prawdę obiektywny w ocenie a opinie innych gości zawszę "dzielę przez dwa". Dla mnie w skali 1-10 ten hotel ma takie 6.5. Pamiętajcie że jedziecie na wczasy i połowa sukcesu to wasze pozytywne urlopowe nastawienie, cieszcie się wolnym, pogodą, korzystajcie z morza i basenu (PS. z basenu jest piękny widok na morze a hotel ma kilka miejsc na świetne fotografie). Ja uczciwie polecam!
Zalety
ładne widoki, na plaży prywatne leżaki, materace, parasolki, bar, ręczniki plażowe w cenie, w barze na plaży są od godziny 12 posiłki, możliwość korzystanie z infrastruktury dwóch hoteli (bary, jedzenie, atrakcje), 2 kuchnie ala carte, duży kompleks, sklepy na terenie hotelu, duża bliskość sklepów po prawej i lewej strony w okolicy hotelu, dobra lokalizacja hotelu - ciekawa okolica do zwiedzania, miły pomocny personel
Wady
brak balkonów, mały wybór jedzenia, brak własnego molo na plaży, wifi słabo działa w budynku "sun" lepiej w budynku "star"
GIPHY App Key not set. Please check settings