Ocena: 6/10
Wybraliśmy ten hotel ze względu na wiele pozytywnych opinii, mimo że znajduje się dość daleko od centrum. Byliśmy bardzo zdziwieni tak dużą ilością negatywnych doświadczeń, które nas spotkały.
Obsługa: Od samego początku do końca pobytu obsługa recepcji wywarła na nas bardzo negatywne wrażenie. Kiedy potrzebowałam pomocy z kartą do pokoju, która przestała działać, zostałam zignorowana przez recepcjonistkę, która rozmawiała po turecku z innym członkiem obsługi. Najbardziej nieprzyjemne było jednak wymeldowanie, kiedy recepcjonista odmówił podania informacji o naszym transferze na lotnisko, twierdząc, że „hotel nie zajmuje się transferami”. Po interwencji naszej rezydentki inny pracownik bez problemu znalazł tę informację.
Czystość: Choć części wspólne hotelu wyglądały imponująco i zadbanie, sprzątanie pokoi pozostawiało wiele do życzenia. Mimo zostawiania napiwków, sprzątanie ograniczało się do wymiany ręczników i pościeli oraz przetarcia kilku powierzchni, a podłoga często była zabrudzona.
Restauracja: Jedzenie w głównej restauracji było różnorodne, ale nie spełniło naszych oczekiwań. Znacznie częściej jedliśmy w Snack Barze przy basenie, gdzie dania były świeże, ale głównie fast foodowe. Szef restauracji sprawiał bardzo negatywne wrażenie, krzycząc na obsługę przy gościach, co było nieprofesjonalne.
Kelnerzy: W głównej restauracji kelner oblał mojego narzeczonego czerwoną zupą, co prawie zniszczyło jego nową koszulę. Przeprosiny były nieszczere, a kelner próbował załatwić sprawę, wycierając koszulę serwetką. Resztę wieczoru spędziliśmy na praniu koszuli.
Obsługa a napiwki: Mieliśmy wrażenie, że obsługa starała się głównie dla gości, którzy dawali wysokie napiwki. Napiwki dawaliśmy tylko osobom, które były uprzejme bez wcześniejszej zachęty, jak młody barman z baru przy basenie.
Plaża: Dojście przez tunel pod ulicą było wygodne, a na plaży zawsze były dostępne leżaki. Obsługa dbała o porządek, jednak plaża była kamienista, a przy brzegu znajdowało się wiele skał, więc wchodziliśmy do wody z pomostu.
Atrakcje wieczorne: Wieczorne atrakcje, takie jak karaoke czy DJ, były słabe. Spośród ośmiu wieczorów tylko jeden z rockowym zespołem nam się podobał.
SPA: Menadżer SPA był bardzo natarczywy, namawiając nas codziennie na usługi. Nawet po wykupieniu masaży, jego zachowanie nie uległo zmianie.
Basen wewnętrzny: Odwiedziliśmy hotel w połowie października i byliśmy rozczarowani, że basen wewnętrzny w SPA był nieczynny, mimo że okres letni już się skończył.
Kelnerzy a napoje: W restauracji głównej kelnerzy nie oferowali żadnych napojów, co przy takim standardzie hotelu jest nieakceptowalne. Rok wcześniej byliśmy w hotelu o podobnym standardzie w Side i tam tego typu sytuacje nie miały miejsca.
Z tego powodu będę rekomendowała wybór hotelu w Side, a Sunprime C-Lounge będę unikać w przyszłości.
Zalety
kawiarnia na parterze
ładna roślinność i części wspólne
pomost na plaży
Wady
niewielki wybór drinków w pakiecie all-in
bar działa do 24:00
lody dostępne tylko przez 2h dziennie
cała lista reguł do przestrzegania przez gości, którą otrzymujemy przy zameldowaniu
GIPHY App Key not set. Please check settings