Egipt / Marsa Alam
Coral Travel
14
All Inclusive
Egipt / Marsa Alam
Coral Travel
14
All Inclusive
Generalnie pobyt udany z uwagi na sympatyczny i życzliwy personel, bliskość basenów o różnej głębokości, spa z bardzo dobrymi masażystami. Woda w morzu o głębokości 40-50 cm szerokości ok 300 m, po odpływie miejscami 20cm. Do głębszej wody dojście poprzez molo 300-metrowe gdzie można oglądać rafę, ciekawe kolorowe ryby wszystko pod opieką ratownika. Na plaży i przy basenach darmowe leżaki, parasole i ręczniki. Jedzenie specyficzne dla tamtego regionu i przewidywalne kolejnego dnia. Pokoje czyste z oznakami jednak starości.
Bliskość hotelu od lotniska / ok godz./, składający się z kilku budynków w stylu arabskim z wygodnymi ciągami komunikacyjnymi, pokoje klimatyzowane z balkonami wyposażone w małe chłodziarki z mini barem/ to oczywiści odpłatnie/, sprzątanie codziennie chyba że wywiesimy info. Na terenie obiektu spa z powszechną ofertą. Cztery mini bary z różnymi napojami oraz miejsca z przekąskami.
Brak wody morskiej przy plaży do pływania, leżaki drewniane przypominające łoża ciężkie do ich przesuwania, dobrze że z materacami. Takie miejsca jak stołówka czy restauracje dawno nie odnawiane, miejsca zastawiane jakimiś odkształconymi płytami, nie potrzeba wchodzić na zaplecze aby zauważyć poważne braki w higienie. Hotel 4-gwiazdkowy moim zdaniem to max 2 gwiazdki.
Pobyt w hotelu oceniam bardzo pozytywnie. Po początkowych trudnościach polegających na obecności mrówek faraona w pokoju który został nam zamieniony później było wszystko ok. Obsługa hotelu bardzo uprzejmą i pomocna. Jedzenie smaczne i różnorodne. Możliwość wyboru trzech restauracji alacarte. Cały obiekt czysty, baseny iplaża piękne. Jedyny mankament to słaby internet dostępny tylko w recepcii i niekiedy na plaży
Pobyt w hotelu oceniam pozytywni ,jedzenie okej ,obsługa hotelu dobra
Wszystko działało ok
Nie zauważyłem
Pokój i łazienka słaba sam hotel ok wyżywienie dobre plaża czysta tylko trzeba uważać na plaży na ręczniki nie wolno zostawić bo kradną a potem trzeba zapłacić 5 dolarów kaucji
Fajne baseny sam obiekt jest fajny
Mało animacji brak rozrywki na wieczór
Na początku pisania opinii chciałbym zaznaczyć i przypomnieć każdemu że hotel ten ma 4 gwiazdki a nie 5. Hotel jak każdy ma swoje plusy i minusy. Ile osób tyle oczekiwań. Sama wielkość jest w punkt - średniej wielkości budynek główny z antresolą i jadalnią + baseny i domki dookoła. Napoje jak wszędzie w plastikowych kubeczkach około 250ml. Pokoje - jak wszędzie. Każdy hotel ma jak dla mnie identyczny pokój. Klimatyzacja pracuje głośno i trzeba się przyzwyczaić ale działa. Prysznice w toaletach są w całości murowane. Nie ma problemów z ciepłą wodą i jej ciśnieniem. W zapachu czuć że jest uzdatniana co jest zaletą w Egipcie. Zęby myłem kranówką i nią też płukałem usta i nie wystąpiły u mnie żadne skutki uboczne. W pokoju co dzień dokładane 4 butelki wody mineralnej po 600ml (w lobby barze można dostać więcej wody butelkowanej w razie potrzeby). Pewnego wieczoru zaskoczyły mnie na suficie dwie jaszczurki ale są nieszkodliwe a wręcz pożyteczne ponieważ zjadają komary i nie są w żaden sposób groźne dla człowieka. Jedzenie - wybór mniejszy (...)ale przez 16 dni wyjazdu nie chodziłem głodny i większość mi smakowała (robią dobre ryby i kurczaki). Polecam każdemu się zapisać na kuchnię ala carte dostępną za darmo w ramach pakietu all inc (zapisy w recepcji). Są 3 kuchnie - orientalna, mongolska i włoska. Przy posiłkach brakuje tylko ekspresu do kawy. Są one dostępne w lobby barze czy na plaży. Plaża to duża zaleta tego hotelu ponieważ jest ogromna i piaszczysta a do tego posiada prywatny pomost do snurkowania (tak jest rafa). Mogło by być więcej animacji w ciągu. Z minusów to często w lobby barze czyli najbardziej reprezentatywnym miejscu brakuje szkła i napoje nawet dostaje się w papierowych kubeczkach na kawę co według mnie jest niedopuszczalne. Wieczorem jako kelnerzy pojawiają się przy lobby barze mężczyzna o uśmiechu chytrego szczura i mała niskorosła kobieta. Jeśli nie dasz im 5$ napiwku to będą cię ostentacyjnie omijać dając ci do zrozumienia że liczy się tylko kasa. Dałem tej kobiecie 2 razy po 1$ napiwku ale było to dla niej na tyle mało że już drugiego dnia moich wczasów w ogóle mnie nie zauważała. Jej kolega który jest kelnerem około godziny 20 przez 16 dni moich wczasów nie obsłużył mnie nawet jeden raz i za każdym razem bezczelnie omijał mój stolik podchodząc jedynie do osób które w jego ocenie mogły dawać napiwki. Kiedy jedna kobieta stolik obok dała mu 5$ to był jej najlepszym przyjacielem z fałszywym uśmiechem i nosił jej napoje jak szalony. Takie zachowanie dyskryminujące klientów hotelu tych dwoje pozostawia wielki niesmak i buduje złą opinię o hotelu. Drugim największym minusem jest obcinanie opasek ostatniego dnia. Żaden szanujący się hotel tego nie robi. Doba hotelowa kończy się o godzinie 12:00 i do tej pory należy zdać pokój i opaska zostaje obcięta. Ratunkiem jest zapłacenie 10$ za parę by można było korzystać z napojów i przekąsek do czasu transferu na lotnisko. Jest to zabieg, który także bardzo źle wpływa na opinię o hotelu w ostatnich chwilach. Polecam wam zdjąć opaskę i iść po nową informując że obecna uległa utracie. Można wtedy po odcięciu ubrać zapasową i korzystać nadal. Sam jednak fakt że trzeba tak kombinować powoduje irytację. Ostatnim minusem ale już takim lekkim jest to ze animatorzy w żaden sposób nie pilnują muzyki na basenie. Kiedy zakończą poranny taniec to zdarzało się że jedna piosenka zapętlona w kółko mogła grać 3-4 godziny. Wystarczy przypilnować żeby uruchomić właściwą playlistę. Przez to jeden dzień fajnie grała muzyka a w inny był dramat bo między animacjami nawet nie wiadomo gdzie są animatorzy by zwrócić im uwagę na zapętlenie muzyki czy jakieś słabe medytacyjne piosenki. Finalnie pamiętajcie jednak że ocena hotelu i waszych wczasów w największej mierze zależy od waszego dobrego nastawienia!!!! Niech wszystko sprowadzi się wypoczynku, relaksu i spokoju a zobaczycie że hotel jest serio fajny i da się tam przyjemnie spędzić czas. Ja polecam i daję mu uczciwą ocenę 7/10. Pozdrawiam PS. 70% gości to Polacy.
plaża, baseny
kelnerzy z lobby baru do zwolnienia
Komfortowy, czterogwiazdkowy obiekt położony w malowniczym otoczeniu, niedaleko prywatnej plaży z rafą koralową. W hotelu znajduje się 269 pokoi oferujących zakwaterowanie w stylowych bungalowach usytuowanych w ogrodzie. Na terenie resortu znajdują się liczne udogodnienia, w tym restauracja główna Fairuz, pizzeria, restauracje a la carte (włoska i rybna), kilka barów oraz centrum spa. Goście mogą korzystać z basenów zewnętrznych oraz parku wodnego z zjeżdżalniami, co czyni hotel idealnym wyborem dla rodzin z dziećmi.
Położenie
Hotel zlokalizowany jest w atrakcyjnej lokalizacji, dogodnej dla podróżujących.
- 20 km od centrum Marsa Alam
- 45 km od Portu Ghalib
- 46 km od lotniska w Marsa Alam
Plaża
Położony jest zaledwie 50 m od prywatnej, piaszczystej plaży z pomostem, zapewniając bezpośredni dostęp do morskiego życia rafy koralowej. Na plaży dostępne są bezpłatne leżaki, parasole i ręczniki plażowe, a także bar oferujący napoje.
Dla dzieci
Dla najmłodszych Gości przygotowano brodzik, plac zabaw, oraz miniklub. W restauracji dostępne są krzesełka dla dzieci i łóżeczka na życzenie rodziców.
Baseny
Resort dysponuje 3 basenami zewnętrznymi. W atrakcyjnym parku wodnym znajdują się 4 zjeżdżalnie, oferujące wspaniałą zabawę dla całej rodziny.
Atrakcje
Dla aktywnych Gości hotel oferuje szeroką gamę zajęć sportowych i atrakcji, w tym tenis stołowy, rzutki, piłkę nożną, siatkówkę plażową, bilard oraz pełne animacje. Dostępne są również sporty wodne na plaży i jazda konna - oferta płatna.
Spa & Wellness
Centrum spa i wellness oferuje relaksacyjne masaże, saunę, jacuzzi, łaźnię turecką i salon piękności, wszystkie usługi dostępne za dodatkową opłatą.
Informacje dodatkowe
Hotel zapewnia bezpłatny internet Wi-Fi w lobby, a także dodatkowe usługi takie jak recepcja, wymiana walut oraz różnorodne sklepy do dyspozycji Gości.
Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.


Nie masz konta? Zarejestruj się
Wpisze dane Twojego konta, a my wyślemy Ci link, przy pomocy którego będziesz mógł zresetować hasło.
To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website.
ZaakceptujTutaj znajdziesz wszystkie wcześniej stworzone kolekcje.
GIPHY App Key not set. Please check settings