Emiraty Arabskie / Abu Dhabi
Nekera
7
All Inclusive
Bardzo polecam ten hotel byliśmy w 5 osob 2 pary i 1 singiel , mieliśmy 3 pokoje i wszystkie byly super ekskluzywne , obsługa super 5 * a nawet więcej basen i widoki również, hotel w fajnej dzielnicy blisko odwiedzanych miejsc przez wycieczki , polecam i nie bardzo rozumiem osob które nie są zadowolne i dodam jeszcze że wyżywienie bardzo dobre i również alkohole w wersji Al inclusive zaskoczyły mnie na + a dość dużo podróżuje
Ja tam wad nie widzialem
Bardzo udany pobyt. Hotel godny polecenia. blisko centrum z widokiem na wieżowce.
Więc : Do hotelu przybyliśmy w piątek w nocy. 2 osoby dorosłe i dziecko. Po przyjeździe i check-in okazało się (już w pokoju), że otrzymaliśmy pokój inny niż zamawialiśmy (za który dopłaciliśmy ekstra). Sugerując się zdjęciami na oficjalnej stronie hotelu wybraliśmy pokój PREMIUM z widokiem na morze, po wejściu do hotelu okazało się, że mamy pokój Premium z widokiem na basen i na morze, dodatkowo z dwoma pojedynczymi łóżkami (!), dwoma ręcznikami, przygotowany stricte pod dwie osoby. Specjalnie wybraliśmy pokój Premium z widokiem na morze wiedząc, że ten z widokiem na basen będzie głośniejszy chociażby ze względu na imprezę sylwestrową, w której nie mieliśmy zamiar brać udziału. Po zgłoszeniu sprawy do recepcji (tej samej nocy) recepcjonista powiedział, że nie ma możliwości zamiany pokoju na chociażby pokój z jednym podwójnym łóżkiem, oraz, że nie ma możliwości dostawienia dodatkowego łóżka dla dziecka (dziecko ma 10lat więc już trochę ciężko w dwie osoby na pojedynczym łóżku się ułożyć). Poza tym pan w recepcji powiedział, że pokój w którym byliśmy jest pokojem premium bo ma widok na basen (którego chcieliśmy uniknąć) - pokazałem mu zdjęcia ze strony hotelu na którym wyraźnie widać różnicę w pokojach i ewidentnie mieliśmy pokój o niższym standardzie (inne wyposażenie, inne meble, inny wystrój) - mimo to pan z recepcji upierał się przy swoim i obiecał, że jutro (sobota) postarają się dać nam pokój chociażby z łóżkiem podwójnym (tyle by nam wystarczyło). W sobotę ponownie udałem się do recepcji - ta sama historia - pełne obłożenie, brak pokoju na zamianę, brak wolnych dostawek. Wracając z lobby zastałem uchylone drzwi do pomieszczenia technicznego, które znajdowało się przy naszym pokoju - w tym pomieszczeniu było kilka łóżek (dostawek) - zgłosiłem sprawę do rezydentki oraz do recepcji - w magiczny sposób łóżko się znalazło i trafiło do naszego pokoju. Odnośnie rezydentki - bardzo dziękujemy - to jedyna osoba, która zainteresowała się tematem - biuro podróży Coral, oraz Wakacje.pl w ogóle nie zainteresowały się tematem - kazali się kontaktować pod lokalne numery ktore nie odpowiadały. Mało tego - nie chcieli nam podać numeru do rezydentki - rezydentka sama się z nami skontaktowała z informacją o spotkaniu w hotelu - czysty przypadek Gdy dostawiono nam dodatkowe łóżko daliśmy sobie spokój z pretensjami o pokój Premium (za który zapłaciliśmy ekstra - przypominam), ale w pokoju mieliśmy pewne niedogodności, ktore zgłosiliśmy w recepcji na drugi dzień po przyjeździe. Były problem z telewizorem, oraz ze światłem, które non stop mrugało i nie dało się go zgasić. Mimo upominania się nic w tej sprawie nie zrobiono - nikt nawet do nas nie zajrzał. Jednego dnia nie było wody w pokoju, następnie po powrocie z miasta w nocy zepsuł się zamek w pokoju. Zniechęceni i zniesmaczeni hotelem i obsługa we wtorek podjęliśmy decyzję o jego opuszczeniu - udałem się do recepcji zrobić check out (zapłacony mieliśmy pobyt do piątku). Recepcjonista spojrzał w ekran i powiedział, że mamy pobyt opłacony do piątku - powiedziałem, że wiem, ale dziękujemy, opisując całą sytuację (ponownie). Recepcjonista wezwał prawdopodobnie managera, który próbował nas przekonać do zostania w hotelu - po czym powiedział, że mogą nas przenieść do pokoju premium (który mieliśmy zamówiony) - czyli okazało się, że jednak mieliśmy inny pokój niż zarezerwowaliśmy wbrew temu co mówili pracownicy hotelu. Pan manager powiedział, że próbowali z nami się skontaktować dzisiaj - nie wiem w jaki sposób, bo połączeń nieodebranych nie posiadałem. Ta informacja jeszcze bardziej mnie zirytowała - podziękowaliśmy i opuściliśmy hotel 3 dni przed czasem. Co do jedzenia - śniadania monotonne, codzienne to samo. Ekspres do kawy nie jest samoobsługowy - obsługa hotelu go obsługuje (nie wiedzieć czemu) co tworzy niepotrzebne kolejki. Szczerze nie polecam. To zdecydowanie najgorszy pod względem obsługi hotel w którym byliśmy (a trochę ich odwiedziliśmy).
Lokalizacja
Mierna obsługa
Hotel nowoczesny czysty, zadbany, obsługa bardzo miła
Czystość i miła obsługa
Brak plaży, zdjęcia w ofercie są niezgodne z rzeczywistością, hotel proponuje busa darmowego z dojazdem do plaży płatnej 25 diehamów za osobę
Pogoda była super. Hotel ładny czysty jedzenie bardzo dobre. W opcji all zabrakło lodów dla dzieci mały wybór alko. Trafiliśmy na remont przy basenach który hałas trochę przeszkadzał. Polecam hotel.
Royal M Abu Dhabi to nowoczesny, pięciogwiazdkowy hotel zbudowany w 2018 roku, położony na Wyspie Palmowej - Jumeirah. Obiekt oferuje 225 stylowo urządzonych pokoi z klimatyzacją, sejfami oraz zestawem do parzenia kawy i herbaty. Goście mogą cieszyć się komfortem przestronnego lobby oraz korzystać z dwóch restauracji, baru i odkrytego basenu infinity z pięknym widokiem na morze. Na terenie hotelu działa także centrum SPA, oferujące sauny oraz różnorodne masaże i zabiegi pielęgnacyjne. Royal M Abu Dhabi posiada też trzy sale konferencyjne i zapewnia bezpłatny dostęp do Wi-Fi. Hotel jest idealnym miejscem na relaks oraz bazą wypadową do zwiedzania Abu Dhabi.
Położenie
Hotel zlokalizowany jest w dogodnym miejscu, co zapewnia łatwy dostęp do atrakcji Abu Dhabi.
- ok. 5,5 km od centrum Abu Dhabi
- 34,5 km od lotniska w Abu Dhabi
- 450 m od sklepów i barów
- 4,5 km od centrum handlowego Marina Mall i Heritage Park
- 6 km od Pałacu Prezydenckiego
Plaża
Royal M Abu Dhabi oferuje prywatną, piaszczystą plażę z bezpłatnymi leżakami, parasolami i ręcznikami plażowymi. Goście mogą korzystać z baru na plaży za dodatkową opłatą.
Dla dzieci
Dla najmłodszych Gości hotel oferuje brodzik, co sprawia, że pobyt z dziećmi jest komfortowy i bezpieczny.
Baseny
Hotel dysponuje odkrytym basenem infinity o nieregularnym kształcie (ok. 1000 m?) z pięknym widokiem na morze oraz brodzikiem dla dzieci. Leżaki i parasole są dostępne przy basenach bezpłatnie.
Atrakcje
Goście mogą korzystać z bezpłatnej siłowni. Za dodatkową opłatą oferowane są rejsy na prywatną wyspę z serwisem plażowym i restauracjami.
Spa & Wellness
Hotelowe centrum SPA oferuje sauny, masaże oraz różnorodne zabiegi pielęgnacyjne za dodatkową opłatą, zapewniając pełen relaks i odprężenie.
Informacje dodatkowe
Hotel oferuje całodobową recepcję oraz różnorodne usługi, takie jak room service i pralnia za dodatkową opłatą. Goście mogą korzystać z bezpłatnego Wi-Fi i płatnych kart Visa, MasterCard oraz American Express. Hotel zapewnia płatny transfer do atrakcji w Abu Dhabi.
Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami lub być dostępne w ograniczonych godzinach. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Don't have an account? Register
Enter your account data and we will send you a link to reset your password.
To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website.
AcceptHere you'll find all collections you've created before.
GIPHY App Key not set. Please check settings