Mitsis Rodos Village (Grecja)

★★★★★
Mitsis Rodos Village

Wakacje.pl

8.6
Bardzo dobry
121 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.8
Hotel
8.9
Położenie
8.3
Pokoje
8.3
Wyżywienie
9.0
Atrakcje dla dzieci
7.7
Sport i rozrywka
7.9

Harmonogram cen minimalnych w hotelu Mitsis Rodos Village na wycieczki z Warszawy (8 dni / 7 nocy All inclusive)

2dor.
2dor.+ 1
2dor.+ 2
All

Sprawdź ceny na hotel Mitsis Rodos Village (Grecja/Rodos)

Mitsis Rodos Village opinie

3.7
Agata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2025
Rodzina z dziećmi

Zdecydowaliśmy się na ten hotel głównie ze względu na oferowane animacje dla dzieci oraz pozytywne opinie, które wcześniej przeczytaliśmy. Niestety, nasze doświadczenie było rozczarowujące, szczególnie jak na obiekt reklamowany jako 5-gwiazdkowy. Obsługa pozostawia wiele do życzenia – zarówno pod względem uprzejmości, jak i dbałości o komfort gości. Sprzątanie pokoi ogranicza się praktycznie do wymiany ręczników, a części wspólne czyszczone są bardzo pobieżnie. W przypadku strefy basenowej panuje chaos – leżaki od wczesnego rana są „rezerwowane” ręcznikami, a po godzinie 12 trudno znaleźć jakiekolwiek wolne miejsce, mimo że personel nie reaguje na nieuczciwe praktyki. Kolejnym dużym rozczarowaniem były restauracje tematyczne, które teoretycznie są częścią oferty all inclusive. W praktyce jednak skorzystanie z nich graniczy z cudem – rezerwacje należy robić z kilkutygodniowym wyprzedzeniem (nawet miesiąc wcześniej!), ponieważ na kilka tysięcy gości przypada zaledwie 10–12 stolików w każdej z restauracji. Przez cały tygodniowy pobyt nie udało nam się skorzystać z żadnej z nich – wszystkie terminy były zarezerwowane jeszcze przed naszym przyjazdem. Oferta dań w głównej restauracji również pozostawia wiele do życzenia – szwedzki stół jest monotematyczny, wybór ograniczony, szczególnie jeśli chodzi o owoce morza, których całkowicie zabrakło. Z tego powodu częściej wybieraliśmy restauracje w okolicy. Szczególnie polecamy Maurellę – lokal dba o każdy szczegół, obsługa jest na wysokim poziomie, a jedzenie świeże i różnorodne. Podsumowując – hotel nie spełnił naszych oczekiwań. Z pewnością nie jest to miejsce dla wymagających gości, którzy mają porównanie do prawdziwych hoteli 5-gwiazdkowych. Brakuje tutaj organizacji, profesjonalizmu i realnej troski o komfort odwiedzających. Nie polecamy.


8.1
Sabina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel spoko. Polecam pokój z basenem w bungalow bo jest w nowoczesnym stylu widać że nie dawno wybudowany. Natomiast dużo ludzi na hotelu bardzo narzekało na pokoje na terenie hotelu że ja stare jak z PRL.

Zalety

- jedzenie smaczne nie monotonne jednak mało greckiej kuchni. Uważam że każdy znajdzie coś dla siebie - pokoje z basenami rewelacja nowoczesne jednak w nocy nie da się pokąpac bo są chłodne - Aqua park dla dzieci - fajne animacje wieczorami - bardzo dużo chodzenia co uważam za jest plus przy nic nie robieniu przez cały tydzień, - rezerwacja samochodu na terenie hotelu co jest dużym plusem bez szukania innych możliwości na mieście( oczywiście za opłatą)

Wady

- rezerwacja kuchni la carte, burgerów i tematycznych. Najlepiej rezerwować od razu po przyjeździe bo potem nie ma miejsc - brak leżaków przy basenach trzeba rano o 6 rezerwować - słaba jakość drinków na basenowym barze. Polecam bar główny w środku hotelu tam - brzydka plaża jak na Grecję - daleko od lotniska( w ofercie pokazuje 1h ale jechaliśmy ponad 2h) - brak miejsc z szybkimi przekąskami tyłu lody, owoce,( jest jedna i w niej zawsze godzina czekania…)


4.3
Łucja

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Rodzina z dziećmi

Po wypełnieniu danych niezbędnych do zameldowania w hotelu Mitsis Rodos Village i dokonaniu opłaty klimatycznej dowiedzieliśmy, że w hotelu tym nie ma dla nas pokoju i zostaniemy na jedną dobę przewiezieni do innego hotelu, (również Mitsis) o zdecydowanie niższym standardzie, który wybierając wakacje oglądaliśmy i nas nie satysfakcjonował. Mimo naszego sprzeciwu i okazaniu dokumentu umowy, obsługa nie chciała rozwiązać tego problemu. Dopiero po skontaktowaniu się z rezydentem i przedstawieniu naszego stanowiska, że kategorycznie nie zgadzamy się na zmianę hotelu, Pani rezydent nawiązała kontakt z menagerem. Na załatwienie sprawy i poinformowaniu o podjętej decyzji czekaliśmy kilka godzin, co wiązało się z dużym stresem dziecka i nas dorosłych. Ostatecznie znaleziono dla nas pokój. Kolejnego dnia na spotkaniu z rezydentem ten sam problem przedstawiła inna rodzina, którą kilka dni wcześniej potraktowano w ten sam sposób, wobec czego nie był to incydentalny przypadek, tylko praktyka, którą ten hotel stosuje w wysokim sezonie. Tutaj duże podziękowania dla rezydenta Pani Kingi, która stanęła na wysokości zadania i złożyła w naszym imieniu reklamacje do biura podróży. Kolejnym problemem, z którym spotkaliśmy się podczas pobytu jest brak wystarczającej ilości leżaków przy basenach. Pomiędzy gośćmi wywiązują się kłótnie i awantury o zarezerwowane leżaki, a obsługa hotelu na to nie reaguje. Hotel również w opisie informuje o 5 restauracjach a'la carte. Już drugiego dnia pobytu osobiście próbowaliśmy zarezerwować którąkolwiek restaurację. Niestety obsługa informowała, że z uwagi na wysoki sezon nie ma miejsc i może nas wpisać na listę rezerwową, co jest zwykłym zagraniem mającym na celu deeskalację problemu. Udało nam się skorzystać tylko z dwóch restauracji, wyłącznie dzięki protekcji Polki pracującej w tym hotelu. Hotel powinien informować klientów, że w wysokim sezonie dostępność restauracji a'la carte może być ograniczona, lub niedostępna. Wybór potraw w ogólnodostępnej restauracji nie zasługuje na 5*. Pozytywnym jest czystość utrzymywana w hotelu, zadbany teren na którym się on znajduje oraz standard pokoi. Obsługa tj. kelnerzy, barmani, osoby sprzątające są bardzo mili i życzliwi. Mimo rozległego terenu nie ma problemu z poruszaniem się, dzięki dużej ilości wind, a także samochodów elektrycznych którymi obsługa wozi gości.

Zalety

Czystość, miła obsługa kelnerów, duży teren po którym można spacerować, piękne widoki, szeroka plaża, krystaliczna woda

Wady

Skandaliczne praktyki dotyczące braku pokoi hotelowych i próby umieszczania gości w tańszym hotelu tego samego właściciela. Brak wystarczającej ilości leżaków na basenie i kłótnie o ich rezerwacje. Niedostępność restauracji a'la carte mimo informacji w opisie hotelu o możliwości jednokrotnego korzystania z każdej z nich. Wybór potraw w restauracji ogólnodostępnej bardzo ograniczony, z czym po raz pierwszy spotkaliśmy się w hotelu o standardzie 5*


9.9
Natalia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel cudowny. Pokój superior z prywatnym basenem to strzał w 10! Byliśmy w składzie 2+2 (7 i 11 lat ) splash park był zaraz koło naszego pokoju. Dzieciom bardzo się podobał. Jedzenie dobre, Ala carte również. Obsługa na wysokim poziomie

Zalety

Stosunek jakości do ceny za pokój superior z basenem bardzo dobry. Późna kolacja - bardzo przydatna przy późnym przylocie lub późnym powrocie z zwiedzania. Kawiarenka z naleśnikami czynna do późnych godzin. Czystości i nowoczesność.

Wady

To rozległy obiekt, trzeba się nachodzić chociaż nam to jakoś specjalnie nie przeszkadzało. Hotel powinien pomyśleć o wymienia leżaków na plaży na wygodniejsze ze stolikiem.


8.7
Aliaksandr

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Rodzina z dziećmi

Byłem już w innych hotelach grupy Mitsis i mogę obiektywnie ocenić zalety i wady tego hotelu. Największym rozczarowaniem, przez które nie chcę już wracać do tego hotelu, są godziny otwarcia basenów. O godzinie 18:00, kiedy upał ustaje i leżaki stają się dostępne, mam ochotę popływać w basenie, ale niestety baseny są zamknięte, ogrodzone i wszyscy są proszeni o opuszczenie basenów. Kolejny minus związany z basenami zauważony we wszystkich hotelach – ludzie wstają o 6-7 rano, żeby zająć leżaki i na nich nie leżą. Chociaż regulamin przy basenach mówi, że ręczniki z wolnych leżaków będą zabierane, w rzeczywistości nikt ich nie zabiera. Dwukrotnie w ciągu 10 dni udało mi się zająć leżak w środku dnia, spędziłem na nim nie więcej niż godzinę, po czym wziąłem ręcznik i zwolniłem leżak. Ale czasami pojawiał się pomysł, żeby wstać o 6 rano i skorzystać z leżaka, bo nie było innej możliwości. Minibarek był aktualizowany co drugi dzień. W poprzednich hotelach Mitsis były one aktualizowane codziennie; bardzo kiepskie leżaki na plaży, kilka razy dziecko uderzyło się w głowę metalową ramą leżaka, kiedy się położyło, leżak się składał i trzeba było go trzymać, albo silny wiatr mógł unieść górną część leżaka i uderzyć w głowę; niewygodna lokalizacja pokoi od 701. Znajdowały się one obok budynku głównego, w którym działała bardzo głośna wentylacja w kuchni, działająca 24/7. Pierwsze dni były trudne do zaśnięcia, potem człowiek się przyzwyczaja, a na balkonie jest przez to głośno, ale z czasem też można się przyzwyczaić. kort tenisowy to nie jest prawdziwy kort tenisowy, jest o wiele mniejszy, nie da się na nim grać w tenisa. Poza tym wszystko było w porządku, doskonała rozrywka planowana co tydzień; różnorodne dania, codziennie jadłem coś nowego; dobre pokoje; park wodny dla dzieci (gdzie również trudno było znaleźć wolny leżak).

Zalety

doskonała rozrywka planowana co tydzień; różnorodne dania, codziennie jadłem coś nowego; dobre pokoje; park wodny dla dzieci

Wady

godziny otwarcia basenów; zajęte leżaki przy basenach; głośna wentylacja z kuchni; złe leżaki na plaży; minibar jest aktualizowany co drugi dzień; kort tenisowy jest mniejszy niż normalny kort tenisowy


Informacje o hotelu

Standard hotelu
Kod hotelu HOT10715
Nazwa  Mitsis Rodos Village
Miejsce  Grecja / Rodos / Kiotari
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, windsurfing, tenis, rowery, golf

Opis hotelu

Położony jest na południu wyspy Rodos, w nadmorskim kurorcie Kiotari. Przypomina maleńką wioskę pełną urokliwych bungalowów i alejek. Oferuje 410 pokoi rozlokowanych w 7 budynkach. Hotel dysponuje różnorodnymi udogodnieniami, w tym różnymi restauracjami i pięcioma barami. Goście mogą korzystać z kilku basenów oraz licznych zajęć sportowych i rozrywkowych. To doskonałe miejsce zarówno dla rodziny, jak i miłośników relaksu na wysokim poziomie.

Położenie
Położony jest na wzniesieniu nad Morzem Śródziemnym w Kiotari.
- ok. 150 m od plaży
- 5 km od Lardos i Genadi
- 12 km od miejscowości Lindos
- 60 km od miasta Rodos

Plaża
Hotelowa, szeroka plaża piaszczysto-żwirowa znajduje się zaledwie 150 metrów od obiektu. Dojście na plażę prowadzi przez małą uliczkę, a goście mogą korzystać z bezpłatnych leżaków, parasoli i ręczników. Hotel oferuje również bar na plaży.

Dla dzieci
Dla dzieci przewidziano 2 oddzielne brodziki, miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat oraz plac zabaw. Opieka nad dziećmi do 3 lat dostępna jest na zapytanie, za opłatą. Łóżeczko dla dziecka do 2 lat jest dostępne bezpłatnie.

Baseny
Kompleks 3 basenów ze słodką wodą oraz jacuzzi, a także kryty basen z przeszklonym dachem. Leżaki i parasole przy basenach dostępne są bezpłatnie.

Atrakcje
Goście mogą korzystać z szerokiej gamy zajęć sportowych: tenis stołowy, bilard, siatkówka plażowa, windsurfing (za opłatą), minigolf, strzelanie z łuku, oraz oferta sportów wodnych na plaży. Dla miłośników aktywnego wypoczynku czekają również zajęcia fitness oraz animacje. Wieczorami organizowane są tematyczne wieczory rozrywkowe, karaoke i muzyka na żywo.

Spa & Wellness
Centrum spa oferuje bogatą gamę zabiegów pielęgnacyjnych, saunę, łaźnię parową oraz podgrzewany basen wewnętrzny. Dostępne są dodatkowe usługi za opłatą.

Informacje dodatkowe
Bezpłatny internet Wi-Fi na terenie całego obiektu. W ofercie są również pralnia, lekarz na wezwanie, fryzjer oraz wynajem rowerów, motocykli i samochodów. Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.