Costa Luvi (Turcja)

★★★★
Costa Luvi

Wakacje.pl

4.6
Słaby
12 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
3.9
Hotel
3.5
Położenie
6.8
Pokoje
3.8
Wyżywienie
4.9

Harmonogram cen minimalnych w hotelu Costa Luvi na wycieczki z Warszawy (8 dni / 7 nocy All inclusive)

2dor.
2dor.+ 1
2dor.+ 2
All

Sprawdź ceny na hotel Costa Luvi (Turcja/Bodrum)

Costa Luvi opinie

1.4
Kamila

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2021
Grupa znajomych

Syf, brud i grzyb.Zdjęcia hotelu z oferty w niczym nie przypominały stanu rzeczywistego, cześć z nich była z hotelu położonego nieopodal.Sam przybytek dawał dużo do życzenia. Dotarliśmy do hotelu ok. 00.25, 37°C. Nawet nie dano nam wody do picia! Sam pokój straszny. Obsługa znała kilka słów po angielsku ale dogadać się nie szło, niemiecki zero. Zgłosiłam panu z recepcji wszelkie niedogodności, które zauważyliśmy przez translatora Google!Bo inaczej nie szło. 1. Klima bardzo głośna nie dało się spać, jakby samolot startował 2. Drzwi balkonowe nie zamykały się, bo zamek był popsuty. Co prawda później przyszedł ktoś i je naprawił. 3. Deska klozetowa była popsuta i spadała z toalety. Jak się załatwić?! 4. Pod prysznicem syf i grzyb, aż strach było się kąpać nawet w klapkach. 5. Ściany, drzwi, wszystkie meble podrapane i pochlapane nie wiadomo czym. 6. Szafa była, tylko nie można było z niej korzystać bo drzwi się nie przesuwały. 7. Po zamknięciu drzwi od pokoju między nimi a furtyną szpara na 2 cm. Gdyby były myszy bez problemu by sobie przechodziły. 8. Na "stołówce" farba z sufitu sypała się do talerza. 9. Leżaki przy basenie brudne, aż czarno-zielone. Pan "powiedział", że to najlepszy pokój jaki mają! To ja się do cholery pytam jak wyglądały pozostałe pokoje.Żarcie syf totalny. Każdego dnia to samo, a resztki które zostały z obiadu były podane na kolację w formie potrawki z warzywami. Dzięki Bogu się nie potruliśmy! Po trzech dniach już mieliśmy dość i chodziliśmy na miasto jeść.Wycieczka przez biuro Coral do Pammukale, fajnie tylko przewodnik mówił po rusku a ja nie znam tego języka także nie wiem o czym mówił, a mówił bardzo dużo.Ten hotel nie powinien być w ofercie żadnego biura podróży! A ci którzy go sprzedają powinni się wstydzić! Albo sami powinni tam jechać i pobyć sobie kilka dni w tym chlewie!Gdyby kosztowało za osobę około 2000 PLN to jeszcze bym jakoś to przełkła, ale za osobę płaciliśmy prawie 3500 PLN! NIE POLECAM! MASAKRA!

Zalety

Ładnie położony

Wady

Totalny brud


8.6
Alina z partnerem

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2018
Para

Biorąc pod uwagę całokształt jesteśmy bardzo zadowoleni.Polozenie hotelu znakomite,kuchnia dobra,świetna obsługa,jedynie można mieć uwagi co do pokoju,bo wymagają lekkiego remontu,natomiast pogoda,atmosfera wszystko wynagrodziło.Wrocimy tam napewno.

Zalety

Położenie świetne

Wady

Pokoje starsze,lecz z powodu kwoty jaką zapłaciliśmy nie wymagaliśmy lepszego standardu.


3.8
Bożena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Grupa znajomych

pobyt ogólnie dobry , pokoje wiele do życzenia , darzyła się kradzież zostawionych pieniędzy (celowo), na pewno tam nie wrócimy jak też nie polecam , jeszcze chcę dodać jak już dojechaliśmy z lotniska do hotelu okazało się że jedna para (lecieliśmy grupą) nie ma pokoju to był dla nas szok , stres ,nerwy, po długich rozmowach dostali pokój

Zalety

nie ma zalet jak dla mnie przykre ale prawdziwe

Wady

brudno wokoło hotelu jak i w środku


8.6
Pablo

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2018
Grupa znajomych

Ogólnie pobyt oceniamy pozytywnie. Przyjazd zaczął się niestety od zgrzytu, przydzielono nam inny pokój niż rezerwowaliśmy (dostaliśmy pokój w tylnej, starszej części hotelu, zamiast w pobliżu plaży). Tylko dzięki temu, że mówimy dobrze po angielsku, mogliśmy wyjaśnić całą sytuację, nie odpuściliśmy nawet gdy powiedziano nam standardowe \"mamy komplet. Na drugi dzień jakoś pokój się znalazł... Mają bałagan w rezerwacjach (np. para, która przyjechała z nami \'musiała\' spędzić noc w apartamencie, a na drugi dzień przenieść się do standardowego pokoju 2 osobowego; 2 pary Polaków, które przyjechali tydzień po nas, musiały spędzić noc w innym hotelu, bo był komplet! etc.). Zresztą nie jest to odosobniony przypadek, bo więcej takich przypadków można znaleźć w internecie. W hotelu widoczna przewaga Turków, dużo Niemców, trochę innych narodowości. W drugiej połowie września na kilkudziesięciu gości hotelowych tylko kilkanaście osób było z Polski, więc jeśli ktoś ceni sobie brak rodaków i \'czyszczących\' wszystkie stoły z jedzeniem Rosjan to polecamy :) W pobliżu hotelu postój taksówek oraz miejsce gdzie można też złapać busa do centrum Bodrum (10-15 minut); do centrum Gumbet można dojść w 5-10 minut na nogach (pełno barów, lokali, klubów, dyskotek i sklepów). Costa Luvi ma 2 baseny (duży przy barze wraz z dziecięcym, a mniejszy w tylnej części hotelu). Bar jest między plażą i basenem, blisko baru jest też restauracja. Hotel posiada małą, piaszczystą plażę i pomost z leżakami i parasolami. Przed plażą i w okolicy basenu można również rozłożyć leżaki lub materace. Jednak jeśli ktoś chce znaleźć miejsce na plaży, to musi wstać chyba koło 7 :) My zajmowaliśmy kilka razy leżaki ok. 8 rano i były jeszcze wolne miejsca na pomoście, ale na plaży były już wszystkie pozajmowane przez Niemców :) Przy basenach bez problemu można rozłożyć się o każdej porze. Obsługa mówi bardzo słabo po angielsku (poza recepcją i managerem), ale zrozumie bez problemu, że chcemy talerz, sztućce czy piwo, kawę. Pracownicy się cieszą, gdy powie się kilka słów po turecku - chociażby \'dzień dobry\' czy dziękuję\' (tak było w naszym przypadku). Dla nas jedzenie w opcji all inclusive było smaczne i urozmaicone (nie mieliśmy żadnych rewolucji żołądkowych). Śniadania (kilka ciepłych dań, zawsze jajecznica, jajka na twardo, czasem frytki i talarki ziemniaczane :), zawsze na świeżo smażone omlety, można było sobie zawsze zrobić tosty czy sandwich\'e, dużo warzyw, owoców, serów tureckich, wędlina). Lunch (ciepłe dania, frytki, makarony z sosem, ciasta, owoce, sałatki warzywne, warzywa, przekąski). Snack bar (frytki lub jakiś makaron, kotlety, sałatka z warzyw, bułki - można było zrobić sobie burgera). Coffee break (kawa, napoje, herbata, przekąski). Kolacja (trzy ciepłe dania plus zawsze danie prosto z grilla - mięsa, ryby; sałatki, warzywa, owoce, dużo deserów, ciast i ciasteczek). Bar (dostępny od 10 do 23; napoje z dystrybutorów, piwo lane, wino białe i czerwone, ruska wódka, raki, whisky, gin, likiery; barmani sympatyczni, uprzejmi, zrobią drinki według życzenia- mocniejsze, słabsze, z lodem, cytryną, ale raczej nic skomplikowanego, można też poprosić o kawę po turecku, odpłatnie). Cały czas dostępny dystrybutor z napojami, kawą - niestety wszystkie rozwodnione. Można również zrobić turecką herbatę. Na terenie hotelu bardzo, bardzo słaby internet (osoby, które lubią mieć do niego w miarę dobry i ciągły dostęp, będą okropnie zawiedzione). Jedynym miejscem gdzie od biedy trochę lepiej czasem zadziała jest pobliże recepcji. Lepiej chyba kupić lokalną kartę SIM, niż się męczyć. Pokoje 2 osobowe dosyć małe z małym balkonem lub bez, apartamenty 2-3 osobowe (pokój plus sypialnia, łazienka, balkon), pokoje familijne (salon, 2 sypialnie i taras lub duży balkon). Czyste, sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane również codziennie. Na pewno wszystkie mankamenty rekompensują widoki i okolica. Mimo wszystko można się zastanowić nad hotelem :)

Zalety

*położenie (rozrywkowa część Bodrum - Gumbet, w pobliżu sklepy, restauracje, bary, dyskoteki, kluby) *bliskość centrum miasta - Bodrum (busy, tanie taksówki) *obiekt (kameralny, z małą plaża i pomostem, 2 basenami; restauracja, bar na zewnątrz) *uprzejmy personel w restauracji

Wady

*tragiczny internet (nie byłoby problemu, gdyby hotel nie miał w opisie \'darmowe WiFi\', jeśli już jest, to powinno się zadbać żeby był dostępny i dobrej jakości; dla osób, które lubią mieć dostęp do świata wirtualnego, polecam zaopatrzyć się na miejscu w kartę SIM z internetem) *muzyka przy basenie/ barze/ restauracji (jeśli nie poprosi się kogoś z obsługi o jakąś inna muzykę, to niestety codziennie leci to samo...) *poza recepcją, obsługa słabo mówi po angielsku


2.8
Jola

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2018
Rodzina z dziećmi

Hotel współpracuje z Coralwezyr, pobyt wykupiony na tydzień w pokoju familijnym rozpoczął się fatalnie - brakiem miejsc. Nie wiem kto zawinił ale konsekwencje poniosłam ja i moja rodzina. Zakwaterowali nas w hotelu obok, w norze bez klimy, pokój tylko z 2 pojedynczymi łóżkami. Mąż i syn spali na materacu na podłodze. Dodam że w nocy temp ok 33 stopnie. Masakra ktoś zrobił over booking. Po 2 dniach obiecana przeprowadzka do zakupionego pokoju rodzinnego i kolejna niespodzianka. Zamiast family room dostaliśmy owszem 2 pokoje z czego jeden to sypialnia a drugi to pokój dzienny, dzieci spały za rozkładanym tapczanie i wstawionym łóżku polowym, który blokował dostęp do szafy. Po 2 dniach mordęgi to i tak byłby sukces, gdyby znów nie zepsuta klimatyzacja. TRAGEDIA!!!. Oczywiście nikt nie może nic zrobić, ani rezydent ani Odeon (centrum kontaktowe)ani kobietka z recepcji, która mówiąc dobrze w j angielskim i niemieckim potrafi tylko kłamać i wprowadzać w błąd. Przepraszam wstawiła wiatrak do pokoju i to ma nam wystarczyć przez kolejne 3 dni aż naprawią klimę. Tylko jakoś im nie wierzę. Tragedia, nie polecam hotelu i obsługi, która twierdzi że robi wszystko co może- czyli nie robi nic. Fajne wakacje z rodziną miały być a wyszło właśnie byle jak. Omijać z daleka???? Dodam, że po kolejnych 3 dniach klima nadal jest zepsuta, tak pewnie będzie do końca pobytu. Gra na zwłokę, aż goście wyjadą i problem z głowy. Przed kolacją w niedzielę zgłosiliśmy zapotrzebowanie na Lunch Box-y (mieliśmy kolejnego dnia zaplanowaną całodzienną wycieczkę) rano w poniedziałek znowu niespodzianka - lunch boxów nie ma. Nie zostały przygotowane. Po tylu dniach powinniśmy się już przyzwyczaić do kłamstw i braku profesjonalizmu. Na co liczyliśmy??? Kolejny dzień - znowu niespodzianka. Nie działa internet na terenie hotelu - a zgodnie z ofertą miał być dostępny wszędzie. W recepcji usłyszałam, że to wina lokalnej sieci, ale po naleganiach podali mi hasło dostępne tylko w recepcji. Więc internet działa, tylko nie wszędzie. A miał być na terenie całego kompleksu MASAKRA połączona z TRAGIKOMEDIĄ...

Zalety

pracowici barmani i kelnerzy

Wady

- hotel zrobił overbooking i trzy rodziny z dziećmi zostali zakwaterowani w \" norach\" dwugwiazdkowego hotelu bez klimy bez łóżek (materace na podłodze), ze śmierdząca łazienką, - brak Lunch Box-ów - brak Wi-Fi na terenie hotelu i w pokojach - klamstwa na każdym kroku


Informacje o hotelu

Standard hotelu
Kod hotelu HOT33032
Nazwa  Costa Luvi
Miejsce  Turcja / Wybrzeże Egejskie / Bodrum
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie sauna, dostęp do internetu

Opis hotelu

Na terenie hotelu znajduje się restauracja, bar, basen odkryty.

Internet: Wi-Fi w lobby i w pokojach.

Plaża: przy hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, 100 m długości. Parasole, leżaki, materace i ręczniki plażowe.

Z myślą o dzieciach: brodzik, animacje, krzesełka dla dzieci w restauracji głównej, łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem).

Aktywnie i animacyjnie: sauna, łaźnia turecka, tenis stołowy, rzutki, animacje, masaż, sporty wodne na plaży.