Całkiem miło spędziłem wakacje pomijając parę mankamentów takich jak to, że w pierwsze dni wakacji po hotelu biegały i rzucały się dzieci które przyjechały na jakiś kampus piłki nożnej, ich opiekunowie wcale nie zachowywali się lepiej, tak więc wyciszenie pokoi było średnie bo było wszystko słychać, w pokoju dostaliśmy dwa łóżka połączone z sobą, za taką cenę nie oczekiwałem luksusów jednak jakość tych łóżek pozostawia wiele do życzenia, w całym pokoju podłoga z płytek a na balkonie brakowało stolika, ogólnie zabrakło czajnika i szklanek na wodę chociaż w łazience był kartonowy kubek do płukania ust. Jedzenie było całkiem okej, w głównej mierze na tym zależało nam najbardziej, wszystko było codziennie dopieszczane, widać było to po obsłudze która starała się uzupełniać brakujące tacki z jedzeniem w większości była miła, sama jakość jedzenia była dobra. Basen był codziennie czyszczony w środku jak i dookoła, obok był barek jak ktoś miał opaskę all inclusive to mógł sobie brać drinki, zdarzało się że na basenie były też osoby które nie powinny już pić więcej alkoholu i robiły z siebie pośmiewisko, bardziej natomiast wkurzał dym papierosów osób które leżały przy basenie i palił bez przerwy, czasami nawet wleciał przez otwarte okno do pokoju hotelowego. Hotel był położony kilometr od plaży, chwilę się szło chociaż jeśli komuś nie przeszkadza delikatny spacer to jest całkiem okej, po drodze są bary, sklepy, restauracje, do centrum loret de mar też można się bez problemu dostać na nogach. (...)Dodając na koniec irytujące były zaniki wifi w całym hotelu, chociaż na recepcji internet nadal działał, zostałem poinformowany, że jest to chwilowy problem z elektrycznością niestety powtarzało się to przez 4 pierwsze dni wakacji potem już działało cały czas. Ogólnie wakacje mi się podobały były kwestie które można by poprawić natomiast nie sprawiały jakiegoś większego problemu, miło spędziłem czas zwiedzając okolice miasta.
Zalety
Smaczne jedzenie,miejsca do rozrywki stoły bilardowe do tenisa, miła obsługa, animatorzy którzy umilają czas gościom hotelu, praktycznie codziennie sprzątany pokój, wymieniana pościel oraz zmiana brudnych ręczników.
Wady
Wymienione w opinii, można dodać brzydki zapach z odpływów, powolne windy oraz uciążliwe wytłumienie pokoi.
GIPHY App Key not set. Please check settings