Wakacje.pl

8.0
Dobry
28 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.3
Hotel
8.3
Położenie
8.9
Pokoje
6.9
Wyżywienie
8.2
Atrakcje dla dzieci
5.6
Sport i rozrywka
7.8

Dahab Lagoon Resort (ex Tirana Dahab Resort)

★★★★
8.0

Egipt / Dahab

Warszawa

Coral Travel

24.06. - 05.07.2025

11

All Inclusive

👫
2+2🧑‍🤝‍🧑
👫
2+2🧑‍🤝‍🧑
-18%

Harmonogram cen minimalnych w hotelu Dahab Lagoon Resort (ex Tirana Dahab Resort) na wycieczki z Warszawy (8 dni / 7 nocy All inclusive)

2dor.
2dor.+ 1
2dor.+ 2
All

Sprawdź ceny na hotel Dahab Lagoon Resort (ex Tirana Dahab Resort)

Dahab Lagoon Resort (ex Tirana Dahab Resort) opinie

8.6
Iwona

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2025
Para

Hotel bardzo ładny. Wszystko ok. Pokoje codziennie sprzątane. Jedzenie smaczne chociaż powtarzalne. Obsługa super . Bez żebrania o napiwki. Bardzo jestem zadowolona.

Zalety

Obsługa, widoki.

Wady

Dla mnie nie ma


9.5
Marcin

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
Para

Bardzo udany pobyt , pokoje standardowe niezbyt duże ale niezniszczone i funkcjonalne. W czerwcu obłożenie było niewielkie więc nie było żadnych problemów z wolnymi leżakami czy stolikiem . Super hotel dla chcących odpocząć od zgiełku

Zalety

Lokalizacja przy pięknej piaszczystej lagunie, blisko centrum , miła obsługa .


2.0
Bartosz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
Para

Nigdy więcej i jeszcze raz nigdy więcej. Podczas zameldowania otrzymaliśmy pisemną ofertę all inclusive napisaną jedynie w języku rosyjskim, opatrzoną datą sezonu 2024. Brak wersji anglojęzycznej lub polskojęzycznej oraz przestarzały rok obowiązywania dokumentu świadczyły o lekceważącym podejściu do aktualizacji informacji oraz braku dbałości o różnorodnych turystów. Dopiero po kilku dniach rezydent przesłał nam anglojęzyczną wersję oferty, która znacznie różniła się od tej, którą otrzymaliśmy w recepcji, oraz od opisu (...). Różnice dotyczyły m.in. godzin serwowania posiłków, dostępności restauracji à la carte i asortymentu napojów, co skutkowało dezorientacją i licznymi nieporozumieniami. (...)Złożyliśmy reklamacji w pierwszy dzień po przylocie, (...) przekazał jej treść hotelowi... Co spowodowało, że zostaliśmy wezwani z plaży podczas odpoczynku, do recepcji, gdzie w obecności kilku menedżerów hotelu oraz innych gości hotelowych, którzy przebywali w tym czasie na terenie recepcji hotelowej, spędziliśmy niemal godzinę będąc przesłuchiwanym z treści Naszej wniesionej reklamacji, co wywołało u nas poczucie ogromnego stresu, krępującej atmosfery i naruszenia prywatności. Niestety, poza tą nieprzyjemną sytuacją, liczne elementy oferowanej usługi turystycznej okazały się dalekie od deklarowanego standardu czterech gwiazdek. Restauracja a’la carte „Barracuda”, która zgodnie z umową miała przyjmować gości codziennie w godzinach 18:00–22:00, pozostała zamknięta przez cały okres naszego pobytu, bez żadnego uprzedniego powiadomienia. Laguna Bar z przekąskami, otwierany według oferty od 11:00 do 17:00, również był niedostępny, a gdy pojawiali się w nim kucharze, informowano nas, że wszystkie potrawy są dodatkowo płatne, mimo wykupionego pakietu All Inclusive. Główna restauracja „Lagoon” miała serwować owoce morza, jednak przez siedem dni zastawiano nas jedynie kilkoma powtarzającymi się potrawami mięsnymi i warzywnymi, bez śladu obiecywanych kalmarów, krewetek czy małży. W hotelu przeważali miejscowi turyści, którzy bardzo często opuszczali stołówkę z pustymi talerzami, co dodatkowo potwierdzało ograniczony wybór serwowanych dań. Przez tydzień jadłem makaron z sosem pomidorowym, bo większość była po prostu niezjadliwa. Sunset Bar, który według umowy miał być otwarty od 10:00 do 19:00, w ogóle nie funkcjonował, a w barze przy plaży doświadczyliśmy opryskliwej i nieuprzejmej obsługi, która nie była w ogóle zainteresowana obsługą gości hotelowych. Zauważyliśmy również, że część gości była obsługiwana standardowo – otrzymywali drinki w eleganckich, szklanych pucharach (250–300 ml), podczas gdy inni, w tym my, otrzymywaliśmy napoje w małych jednorazowych kubeczkach plastikowych (ok. 150 ml). Dopiero po wielokrotnych prośbach i interwencjach personelu czasami podano nam napój w szklanym naczyniu. Taka nierówność i dyskryminujące traktowanie gości jest nieakceptowalne w hotelu o standardzie 4★. Każdy łyk wody, obarczony był kolejnym plastikowym kubeczkiem - katastrofa. Leżaki przy basenie oraz na plaży, które powinny zapewniać komfort i relaks, były w fatalnym stanie higienicznym. Na tkaninie widoczne były zaschnięte odchody ptaków, co świadczy o braku codziennej konserwacji i mycia. W efekcie odpoczynek na tych meblach był nie tylko niewygodny, ale wręcz niehigieniczny, co jest całkowicie nieakceptowalne w obiekcie czterogwiazdkowym. Standard pokoju znacznie odbiegał od oczekiwań – odnaleźliśmy włosy pod prysznicem, zabrudzone fugi, pył na meblach, a drzwi łazienkowe pokryte były plamami i posiadały odklejone uszczelki. Animacje i atrakcje sportowe odbywały się nieregularnie lub wcale, a jeśli już się pojawiały, cechowały się bardzo niską jakością i nie spełniały deklarowanych standardów rozrywki. Załączamy obszerną dokumentację fotograficzną, która obrazuje wszystkie opisane usterki oraz niedociągnięcia w zakresie utrzymania czystości. Zastanawiam się skąd tak wysokie oceny tego hotelu?

Zalety

Zachód słońca za górami. Plaża okej, bardzo szybko robiło się głęboko.

Wady

Bardzo mały wybór i słabej jakości jedzenie. Obsługa przy barze. Czystość w pokoju. Kubeczki plastikowe.


9.0
Ewelina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2025
Para

Pobyt w Egipcie był absolutnie cudowny! Resort zachwycił mnie od pierwszych chwil – piękna, zadbana i zielona okolica, czystość na najwyższym poziomie i przemiła obsługa, która zawsze była pomocna i uśmiechnięta. Domek w którym mieszkaliśmy był bardzo komfortowy. Do cudownej plaży rzut beretem, przy hotelu promenada, którą można było jechać rowerem do centrum Dahab. Jedzenie było pyszne i różnorodne – każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Mięsa, warzywa, słodycze oraz świeże owoce. Egipt urzekł mnie słońcem, gościnnością i magią miejsca. Z całego serca polecam! PS. Po zdjęciach nie spodziewałam się, że będzie mi sie tam tak podobało, zdecydowanie powinni zaktualizować broszurę reklamową :)


8.5
Piotr

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Para

Jeżeli szukacie Państwo dobrze zlokalizowanego obiektu w Dahab - zdecydowanie polecam. Obiekt jest sporych rozmiarów i jest zadbany i czysty - mimo to poczujecie kameralną atmosferę. Obiekt posiada dużą piaszczystą plażę (...). Bardzo dobra oferta gastronomiczna, duży wybór napoi. Jeżeli chodzi o samego organizatora - wszystko przebiegło zgodnie z planem. Zostaliśmy odebrani bez problemu z lotniska, przetransferowani do hotelu i zameldowani o godzinie 4 w nocy (nie musieliśmy czekać do 12:00!). Polecam uśmiech i prośbę o upgrade pokoju - otrzymaliśmy Go całkowicie bezpłatnie, podobnie jak late check out. Obsługa dobra, nie wymusza zbyt natarczywie napiwków, co zdarza się w Egpicie. Ze względu na położenie przy Harry Nass (windsurfing / kitesurfing) obiekt raczej dla par niż dla rodzin z dziećmi (chociaż i takie się pojawiały) - dla mnie in plus. Jeżeli chodzi o kontakt z organizatorem - wakacje.pl przekazało mi po 5 min kontakt do rezydenta, równolegle z informacją przez Whatsapp Join Up!. Sam rezydent bardzo komunikatywny i pomocny - dostępny cały czas przez Whatsapp, mieszka blisko zatem pojawia w hotelu jeżeli zachodzi taka potrzeba. Otrzymaliśmy od niego plecak na wycieczkę czy chusty na quady - miły gest. Ogromny plusem jest super szybki internet dosłownie na całym obiekcie (w tym plaża) - na tyle szybki że pozwalał oglądać streaming przez VPN, czy pracować (spotkania online), nie ukrywam że nie spotkałem się jeszcze z tak wysokim standardem wifi w Egipcie nawet w 5* hotelach. Zdecydowanie jeszcze tam wrócę, polecam.

Zalety

Szybki internet na całym obiekcie!, poczucie kameralnej atmosfery biorąc pod uwagę wielkość obiektu (nie jest mały), zróżnicowane obiady i kolacje z opcją grilla zewnętrznego, dostęp do 2 nieobleganych basenów hotelowych, bezpośrednie położenie przy Harry Nass (windsurfing, kitesurfing), napoje ,,zero" (bez cukru) w ofercie, regularne porządki w pokoju, sprawna pokojowa lodówka, dobrze działająca klimatyzacja, ciepła woda pod prysznicem w godzinach szczytu, bliskość centrum Dahab (taxi = 2 usd).

Wady

Wielkość pokoi, brak ciekawych animacji, mała ilość stolików na zewnątrz (dla fanów klimatyzacji, ogromna ilość stolików w środku restauracji), delikatne nadużywanie oleju przez kucharzy śniadaniowych jednak oferta jest na tyle bogata że można znaleźć dużo substytutów.


Informacje o hotelu

Standard hotelu
Kod hotelu HOT374
Nazwa  Dahab Lagoon Resort (ex Tirana Dahab Resort)
Miejsce  Egipt / Sharm el Sheikh / Dahab
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje, śniadania
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, udogodnienia dla niepełnosprawnych, nurkowanie

Opis hotelu

Czterogwiazdkowy hotel położony nad brzegiem piaszczystej laguny w Dahab na Półwyspie Synaj. Oferuje 139 pokoi rozmieszczonych w dwudziestu pięciu 2-piętrowych budynkach. Goście mogą cieszyć się dużym, zadbanym terenem zielonym oraz przytulnymi pokojami, a także wyjątkowym położeniem blisko rezerwatu koralowców Ras Mohamed. Do dyspozycji Gości są dwie restauracje oraz bary.

Położenie
Zlokalizowany bezpośrednio przy prywatnej piaszczystej plaży w Dahab.
- 3 km od centrum Dahab (Masbat)
- 90 km od lotniska w Sharm El-Sheikh

Plaża
Prywatna i piaszczysta, o długości około 650 m, zapewnia wygodne wejście do morza. Leżaki, parasole oraz osłony przeciwwiatrowe dostępne bez dodatkowych opłat. Na plaży znajduje się bar, za dodatkową opłatą.

Dla dzieci
Dostępny miniklub, plac zabaw oraz wydzielona część basenu dla dzieci. Na życzenie hotel zapewnia łóżeczka oraz krzesełka w restauracji. Organizowane są animacje i mini disco.

Baseny
2 zewnętrzne baseny z dostępem do leżaków i parasoli. Dla dzieci dostępna jest wydzielona część basenu.

Atrakcje
Liczne atrakcje, takie jak siłownia, dwa korty tenisowe, siatkówka plażowa, piłka nożna, aerobik oraz tenis stołowy. Wieczorne animacje i międzynarodowe rozrywki. Dodatkowo płatne sporty wodne, bilard oraz centrum nurkowe.

Spa & Wellness
Usługi spa oraz różnorodne masaże dostępne za dodatkową opłatą.

Informacje dodatkowe
Internet Wi-Fi jest dostępny bezpłatnie w lobby. Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne jedynie w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami zawartymi w opisie oferty.

Napisane przez searchBot

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Co myślisz?

Załaduj więcej
Gratulacje. Dotarłeś do końca internetu.

Happy Life Village

Radisson Individuals Marina Port Ghalib (ex. Sunrise Marina Resort)