Biuro Anex, rodzina 2+2. All inclusive. Spędziliśmy tydzień w tym hotelu. Dopłacałam do pokoju z widokiem na basen, taki też dostaliśmy. Pokój przestronny z dużym balkonem. Na balkonie stolik, dwa krzesła, suszarka na ubrania. W pokoju trzy duże łóżka. Czytałam, że przy zakwaterowaniu 2+2 nie będzie 4 łóżek, można dostać dostawkę na życzenie. Moje dzieci (7 i 11) bez problemu się zmieściły na jednym. Wyposażenie standardowe. Łazienka mała, ale wszystko w niej było- nie ukrywajmy, w pokoju tylko śpimy i się kąpiemy:) Do hotelu dotarliśmy- jako jedyni około godziny 23. Nie zaproponowano nam nic do jedzenia. Dobrze, że w pokoju były dwie butelki wody, a śniadanie od 7 :) Jesteśmy trochę zniesmaczeni monotonnością jedzenia, głodni nie chodziliśmy, ale urozmaicenie było małe. Mało owoców. Prosząc o 2 wody w butelce w barze na holu, dostałam informację że mogę wziąć tylko jedną i jak ją wypijemy to możemy następna-żart przy takim upale i zakwaterowanych czterech osobach w jednym pokoju. I tak było cały tydzień, więc trzeba było chodzić co chwilę. W pokoju woda nie była donoszona. (...)
Kelnerzy w hotelu bardzo mili i pomocni, ratownicy również- bardzo pilnują, kiedy zjeżdżalnie działają. Ręczniki można wymieniać codziennie. Brakowało przekąsek-choć czasem było coś wystawiane na barze przy basenie, ale widać było, że jest to pozostałość po obiedzie. Nadmiar usmażonych frytek czy pizzy. W hotelu większość gości narodowości Arabskiej czy Włoskiej. Przez 4 dni byliśmy jedynymi Polakami:)
Sklep na terenie Hotelu ma takie same ceny jak inne poza. Śmiało można u Pana robić zakupy i nawet się troszkę potargować. Niestety syn zjeżdżając z biało niebieskiej ślizgawki rozwalił piętę, wyszedł z basenu z zakrwawioną nogą. Reakcja była natychmiastowa- właściwie w ciągu 20 minut byliśmy już w klinice, która jest po drugiej stronie ulicy, 3 minut drogi na pieszo. Rana została zdezynfekowana i został założony opatrunek. Na drugi dzień mieliśmy się stawić o 12 w recepcji żeby iść zmienić opatrunek, ale Pan z recepcji nic nie wiedział, zadzwonił i kazał przyjść o 18. W dniu zdarzenia nas zawieźli, kolejne dwa dni chodziliśmy sami. Musiałam tam napisać oświadczenie. Mimo tego, iż menager hotelu powiedział w klinice, że usługę mamy za darmo to w ostatni dzień zmiany opatrunku miałam wrażenie, że oczekiwano ode mnie zapłaty. Niestety, ale w basenach nie ma w ogóle fug. Dlatego uważam, że tak się stało- z tych ślizgawek zjeżdża się naprawdę szybko. Na największy plus zasługują animatorzy, robią robotę- 4 osobowa ekipa, a zajęcia są super. Wieczorne atrakcje też polecamy. Hotel nie jest bezpośrednio przy plaży w związku z czym oferuję darmowy transport na dwie plaże. I tu moja pierwsza uwaga- na informacji powinna znajdywać się nazwa tych plaż. Sandy beach- darmowa, Coral beach-płatna 3$.Za dzieci (7 i 11) nie płaciliśmy. Koniecznie kupcie bilet w recepcji. Na obie warto pojechać.Sandy beach może i ciasna, ale to tam jest słynna Farsha. Klimat cudowny. Na coral beach piękna rafa-nurkowanie tylko z pomostu.Z brzegu nie wolno wchodzić za daleko, aby jej nie deptać.Bardzo pilnują:) Zapisałam nas na boxy z jedzeniem przed wyjazdem, miały być do odebrania w recepcji, boxów nie było i dostałam info po wymeldowaniu-dopiero jak zapytałam,że możemy zejść już na śniadanie.Była 6:55, wyjazd z hotelu 7:10. Dramat!Nie dostaliśmy też żadnych opasek i z tego powodu zostałam raz zaczepiona przez Pana ze spa czy na pewno jestem gościem... inni mieli;/ W dniu wyjazdu dostałam zemsty faraona, biegunkę miałam cały tydzień. Nie jedliśmy, nie piliśmy poza hotelem.Zęby myte wodą z butelki.
Nie polecam zakupów w markecie po drugiej stronie, kawałek dalej idąc w lewą stronę za kawiarnią Antique.Pan oszukuje, twierdząc że ma piwo,a sprzedał bezalkoholowe. Zabrał nas też do swojego sklepu z perfumami i wręcz wcisnął nam perfumy.Pan z kawiarni Antique powiedział, że to oszust,pokazał,że to piwo bez alkoholu. Wróciliśmy,szef już spał, ale pracownik oodał kasę. Nachalny bardzo.
Zalety
Animatorzy, animacje i atrakcje.
Pokoje, łóżka wygodne.
Pościel czysta, ręczniki pokojowe wymieniane codziennie.
Jak na egipski standard-czysto.
Kelnerzy w porządku
Ratownicy pomocni
Klima w porządku
Wady
Infrastruktura, w szczególności na remont zasługują baseny.
Monotonne jedzenie.
Brak boxów w dniu wyjazdu- gdybym była bez dzieci to machnęła bym na to ręką.
Przez to straciliśmy pieniądze kupując jedzenie na lotnisku.
Terminalem drugim jestem zażenowana... ale oceniam hotel, nie lotnisko.
GIPHY App Key not set. Please check settings