Tunezja / Djerba
Warszawa
Exim Tours
14
All Inclusive
Tunezja / Djerba
Warszawa
Exim Tours
14
All Inclusive
Właśnie wróciliśmy z wakacji na Djerbie. Hotel adekwatny do 4 gwiazdek. Otoczenie ,bary ,restauracja ok. Jedzenie bardzo dobre. Mnóstwo atrakcji, wspaniali animatorzy.Jedyny minus to standard pokoi.
Infrastruktura, aqua park, animacje
Standard pokoi
Mieliśmy pokój z antresolą, ale niestety na piętrze nie było opcji sterowania klimatyzacją. Klimatyzacja na piętrze była włączona na stałe. Na szczęście nie była ustawiona na zabójczo niską temperaturę, więc dało się wytrzymać. Personel słabo ogarnięty. Teoretycznie było dużo personelu, ale czasami na sprzątnięcie stolika, czy czyste szklanki/ kieliszki trzeba było czekać kilkanaście minut. Byliśmy już w wielu miejscach i wielu hotelach. Dotychczas nigdy nie narzekaliśmy na jedzenie, ale obiektywnie tu było najsłabsze. Byliśmy 10 pełnych dni. Śniadania - prawie zawsze to samo. Na ciepło jajka, omlet lub naleśniki. Raz dodano nową rzecz - pieczone precle. Na śniadanie nie było warzyw. Na obiad i kolację było całkiem dużo różnego jedzenia, ale część z tych rzeczy nie było smacznych. Ale jak wiadomo to kwestia gustu. Prawie zawsze była dostępna pizza. Do obiadu i kolacji dostawaliśmy wodę w butelkach. Można było prosić o nieograniczoną liczbę butelek. Po napoje i piwo trzeba było stać w kolejkach na stołówce. Kolejki w dużej mierze spowodowane były tym, że te napoje było bardzo mocno nagazowane, więc żeby nalać 1 kieliszek/ szklankę o pojemności 150 ml traciło się ok. 1 minuty (trzeba było odczekać, aż opadnie piana/ gaz w naczyniu do którego się nalewało. Duża ilość ciast. Niektóre były smaczne, inne zdecydowanie za słodkie. Do obiadu i kolacji były dostępne lody. Baseny czynne do godz. 19. Do Aquaparku ok. 200 m od głównego budynku, plaża była za Aquaparkiem, w odległości ok. 350 m od głównego budynku. Od głównego budynku do ostatniego budynku mieszkalnego było ok. 150 m. Leżaki przy basenie i na plaży były dostępne o każdej porze. Nie było z nimi problemu.
- 1 Basen z wodą morską (czego mnie widzieliśmy dotychczas w żadnym hotelu) - Baseny czynne do godz.19 - Woda w basenach w temp. ok. 27 C
- Nieogarnięty personel - długie oczekiwania (nie zawsze, ale dość często) na sprzątnięcie stoliku/ podanie szklanek - mimo odległości 250 m od plaży, droga na plażę mocno się dłużyła
Hotel bardzo ładny duży, niedaleko duży aquapark, jedzenie urozmaicone przepyszne, dużo owoców morza, personel bardzo miły, pokój fajny, czysto. Polecam
Brak
Hotel jest piękny, świetne 4 baseny i fajne animacje, niemniej jednak obiecano nam basen ze zjeżdżalniami, który przez cały nasz pobyt był w remoncie. Niemniej jednak całość na plus. Jedynym choć ważnym mankamentem była wilgoć w pokoju i zapach trudny do zniesienia.
Baseny i kuchnia
Pokój - czystość pozostawia wiele do życzenia .
Bardzo słabo nie miła obsługa, brak swiatła i prądu w pokojach karaluchy. Odmowa dostępu do lodu – pomimo wysokiej temperatury przekraczającej 40°C, lód znajdujący się w widocznych misach za barem nie jest wydawany wszystkim gościom. Barman wybiórczo decyduje, komu go podać. Brak wody pitnej – na barze brak wody, w dystrybutorach brak wody, a na pytania o jej dostępność barman odpowiada w sposób lekceważący i arogancki: „wody nie ma i nie wiadomo kiedy będzie”. Taka sytuacja stanowi zagrożenie dla zdrowia i życia gości, zwłaszcza dzieci, osób starszych oraz wrażliwych na wysoką temperaturę. Nieakceptowalne zachowanie personelu. Po uprzejmej prośbie o podanie toniku, usłyszałem od barmana: „jak myślisz, że przyjechałeś z Polski, to wszystko Ci się należy”. Jest to wypowiedź skrajnie nieprofesjonalna, nacechowana pogardą i stanowiąca przykład dyskryminacji narodowościowej. Podumowując - All Inclusive – brak wody, ograniczony dostęp do napojów, brak lodu, nieprzyjazna obsługa i konieczność ponoszenia dodatkowych kosztów są sprzeczne z założeniami wykupionej usługi, Ignorowanie, próby wyjaśnienia sytuacji spotkały się z odpowiedzią, którą cytuję dosłownie: „Masz wino i ciesz się, że dostałaś”. Takie podejście do klienta jest całkowicie niedopuszczalne i obraźliwe.
Elegancki hotel zaprojektowany w tradycyjnym tunezyjskim stylu, położony w Midoun, w nadmorskim i spokojnym kurorcie turystycznym.
Położenie
Hotel znajduje się w idealnej lokalizacji, umożliwiającej dostęp do wielu lokalnych atrakcji.
- ok. 300 m od plaży
- 18 km od głównej miejscowości oraz stolicy wyspy, Houmt Souk
- 25 km od lotniska Djerba - Zarzis
- 800 m od 27-dołkowego pola golfowego
- 1,5 km od parku wodnego Le Pirate
- 6 km od centrum miejscowości Midoun
Plaża
Hotel jest zlokalizowany ok. 300 m od szerokiej i piaszczystej plaży, do której można dojść przez promenadę.
Dla dzieci
Dla dzieci i nastolatków przygotowano klub zabaw, brodzik, plac zabaw oraz animacje.
Baseny
Do dyspozycji Gości jest zewnętrzny basen ze słodką wodą połączony z brodzikiem dla dzieci oraz podgrzewany kryty basen w centrum spa. Zapewniono leżaki, parasole oraz ręczniki kąpielowe przy basenach.
Atrakcje
Hotel prowadzi bogaty program animacyjny dla dzieci i dorosłych w ciągu dnia i wieczorem, oferując pokazy wieczorne, muzykę na żywo oraz inne atrakcje. Goście mogą korzystać z zajęć sportowych i gier zespołowych, takich jak siatkówka, koszykówka i minigolf. Dodatkowo, w ścisłym sezonie możliwy jest wstęp do aquaparku Pirates prowadzonym przez firmę zewnętrzną.
Spa & Wellness
Centrum spa z krytym basenem, sauną zwykłą i turecką oraz różnorodnymi zabiegami zapewnia relaks i odprężenie.
Informacje dodatkowe
Ponadto obiekt zapewnia bezpłatne Wi-Fi.
Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Nie masz konta? Zarejestruj się
Wpisze dane Twojego konta, a my wyślemy Ci link, przy pomocy którego będziesz mógł zresetować hasło.
To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website.
ZaakceptujTutaj znajdziesz wszystkie wcześniej stworzone kolekcje.
GIPHY App Key not set. Please check settings