Egipt / Marsa Alam
Coral Travel
14
All Inclusive
OGÓLNA CAŁOŚCIOWA OPINIA 8,5/10. HOTEL ROBI BARDZO DOBRE WRAŻENIE, MIŁO SIĘ SPĘDZA CZAS. CZYŚCIUTKI, DOBRE JEDZENIE. KOLEJKA DOWOZI TURYSTÓW NA PLAŻĘ. WSPANIAŁA RAFA. PIĘKNY OGRÓD.
ROZŁOŻYSTY TEREN, CO NIE KUMULOWAŁO TURYSTÓW W JEDNYM MIEJSCU. 3 BASENY. CZYSTOŚĆ. DOBRE JEDZENIE. MIŁA OBSŁUGA. FAJNI ANIMATORZY. ŁADNIE ZROBIONA STREFA HANDLU W HOTELU :) SAM HOTEL NA 9/10, OPINIĘ OBNIŻAJĄ N/W WADY.
BRAK APTEKI, BRAK KLINIKI Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA !!! (2 DNI SZUKAŁAM POKOIKU Z KARTKĄ NA DRZWIACH O GODZ. PRZYJĘCIA DOJAZDOWEGO LEKARZA- OSTATECZNIE ZREZYGNOWAŁAM Z PORADY). HOTEL POWINIEN ZADBAĆ O JAKOŚĆ USŁUG PODNAJEMCÓW. BYŁAM W SALONIE PIĘKNOŚCI (PAZNOKCIE, FRYZJER) I UCIEKŁAM, WYPOSAŻENIE, CZYSTOŚĆ WOŁAŁY O POMSTĘ.
Przepiękny hotel. Od samego wejścia uderza cię piękny zapach oraz miła obsługa. Pokoje i baseny cudowne. Na hiltonowym poziomie.
Przepyszne jedzenie. Wspaniała obsługa oraz czystość.
Mała lecz bogata rafa. Brak informacji o wylocie na tablicy.
Przeczytałam dużo opinii na temat Hiltona: w większości och i ach więc rozczarowanie jest. To mój 12 pobyt w Marsa Alam więc jakieś pojęcie o hotelach w tym rejonie mam. Wybrałam Hiltona ze względu na położenie przy zatoce Abu Dabbab- jest piękna i można codziennie pływać z żółwiami. (...) żałuję, że zdecydowałam się na Hiltona. Bez dol kelnerzy ignorują Cię wybitnie!! Wieczorem zagadaliśmy się na tarasie przy dyskotece...o 24:00 wszedł kelner i bez słowa zgasił światło pozostawiając nas w (...) egipskich ciemnościach...zapalił latarkę i zaczął sprzątać stoliki...niegrzeczne to mało powiedziane!!!Nie takiego traktowania gości spodziewałabym się po Hiltonie. Po 24 nie ma możliwości wypicia czegokolwiek i nie mówię o alkoholu!!! Chciałam kupić sprite, colę cokolwiek i nie było szans!! W okolicy 22:30 hotel umiera-warto wziąć to pod uwagę. Nie jestem rozrywkowa ale chciałabym usiąść, wypić małego drinka i posiedzieć ze znajomymi z delikatną muzyczką w tle-to nie ten hotel. Wg mnie mało czytelne jest co przysługuje w opcji All a co jest dodatkowo płatne- mam poczucie, że można się w tym zagubić i nie czuć komfortowo. Nie wrócę do tego hotelu- są bardziej przyjazne miejsca w Marsa Alam.
Czystość- zarówno pokoju jak i pozostałej przestrzeni hotelowej. Położenie przy pięknej zatoce ale bez dostępu do plaży, można korzystać z plaży publicznej- wtedy do baru trzeba robić spacery. Dobre masażystki. Nienachalni sprzedawcy.
Mocno przereklamowany. Jedzenie dobre ale nie wybitne- w innych, tańszych hotelach można zjeść równie dobrze jak nie lepiej. All działa do 24 tylko w 2miejscach. Jeśli ktoś liczy na napój podczas wieczornego (kiepskiego)show to musi zapłacić lub samodzielnie udać się na drugi koniec głównego budynku, zresztą jak wróci na show będzie stał bo miejsc jest mało.
Pobyt wspaniały, obsługa fantastyczna, kucharz - najlepszy - każdy znajdzie coś dla siebie, pokoje czysciutkie, wszystko na 6!
Obsługa hotelu, kucharz, pokoje - wszystko na najwyższym poziomie
Nie ma
Pięknie położony, wspaniała zatoka, piękna plaża. Sam hotel ok, niska zabudowa, tarasy, czyste pokoje, ale zmiany nowego właściciela wniosły wiele złego w całość. To już nie ten sam hotel, co w sieci Hiltona.
Piękna plaża i zatoka. Rafa wciąż obfita i kolorowa, Czystość w pokojach utrzymywana na dobrym poziomie. Dostępne restauracje na kartę, one trochę ratowały kolacje.
Pogorszenie się znaczące wyżywienia, gorsza jakość, mniejszy wybór. Ograniczono tu bardzo dużo. Nowy właściciel miast inwestować w zgrany zespół, sprawdzoną kadrę i jakość usług, wolał pokupować nikomu niepotrzebne wielkie TV do pokoi. Wymieniona też ciężkie, stabilne parawany/wiatrołapy na plaży na lekką, fruwającą tandetę, niebezpieczną dla gości przy wiejących tam wiatrach. Koszty tych dodatków widać nowy GM rekompensuje w cięciach kadry, ich płac, a wiec i zadowolenia z pracy. Widać marazm.
To luksusowy pięciogwiazdkowy hotel położony w malowniczej zatoce Abu Dabab, nad samym brzegiem Morza Czerwonego. Ten znakomity obiekt oferuje swoim Gościom niezrównane widoki na morze i pustynne krajobrazy, a jego prywatna piaszczysta plaża z jedną z najlepszych raf koralowych na świecie jest idealnym miejscem dla miłośników nurkowania i snorkelingu. Hotel wyróżnia się wysokim standardem obsługi, komfortowo urządzonymi pokojami w stylu nubijskim oraz bogatą ofertą rekreacyjną i kulinarną. Goście mogą korzystać z 4 basenów, w tym 2 podgrzewanych w sezonie zimowym, i cieszyć się różnorodnymi atrakcjami sportowymi, jak siatkówka plażowa, tenis stołowy czy strzelanie z łuku. W hotelowych restauracjach serwowane są wyśmienite dania międzynarodowe i lokalne, zapewniając gastronomiczne doznania na najwyższym poziomie. Wspaniała lokalizacja w pobliżu znanych atrakcji, takich jak rafa Elphinstone czy Port Ghalib, czyni Hilton Marsa Alam Nubian doskonałym wyborem na rodzinne wakacje, a także na romantyczny wypoczynek dla par.
Położenie
- bezpośrednio przy plaży
- 20 km od Port Ghalib
- 30 km od lotniska w Marsa Alam
- 34 km od centrum Marsa Alam
Plaża
Bezpośrednio przy hotelowej plaży, piaszczysta plaża z dostępem do rafy koralowej oferuje bezpłatne leżaki, parasole i ręczniki, co czyni ją idealnym miejscem na wypoczynek nad wodą.
Dla dzieci
Hotel oferuje brodzik, plac zabaw, mini klub dla dzieci w wieku 4-12 lat oraz mini disco. Dostępne są łóżeczka bez dodatkowych opłat oraz wysokie krzesełka i specjalne menu w restauracji.
Baseny
Goście mają do dyspozycji 4 baseny, w tym 2 z podgrzewaną wodą w sezonie zimowym, oraz brodzik dla dzieci, co zapewnia komfortowy i relaksujący pobyt.
Atrakcje
Wśród licznych atrakcji oferowanych przez hotel znajdują się sporty wodne, siatkówka plażowa, gimnastyka, oraz wieczorne animacje i muzyka na żywo. Centrum nurkowe i bilard są dostępne za dodatkową opłatą.
Spa & Wellness
Hotelowe centrum spa oferuje łaźnię parową, saunę, masaże oraz salon piękności, wszystkie usługi dostępne za dodatkową opłatą, co pozwala na pełny relaks i odprężenie.
Informacje dodatkowe
.Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Nie masz konta? Zarejestruj się
Wpisze dane Twojego konta, a my wyślemy Ci link, przy pomocy którego będziesz mógł zresetować hasło.
To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website.
ZaakceptujTutaj znajdziesz wszystkie wcześniej stworzone kolekcje.
GIPHY App Key not set. Please check settings