Egipt / Sharm El Sheikh
Join UP
7
All Inclusive
Egipt / Sharm El Sheikh
Join UP
7
All Inclusive
Hotel ma duży potencjał, ale wymaga kilku usprawnień, by w pełni spełniać oczekiwania gości. Jednym z dużych plusów była elastyczność hotelu w kwestii zameldowania i wymeldowania. Nie miałyśmy problemu z wcześniejszym zameldowaniem ani późniejszym wymeldowaniem, zdałyśmy tylko pokoje, zostawiłyśmy bagaże w przechowalni i do wieczora korzystałyśmy z usług hotelu. Jedzenie było przepyszne, różnorodne i smaczne – naprawdę nie można było narzekać na brak opcji. Widoki na morze również były piękne, co umilało czas spędzany na terenie hotelu. Niestety, hotel ma także kilka mankamentów, które warto uwzględnić. Główny basen był w remoncie, co było sporym rozczarowaniem, ale basen przy głównym budynku okazał się naprawdę ładny z barem, oprócz tego były jeszcze dwa niezbyt wielkie baseny. Problemem jednak była komunikacja z obsługą – choć starali się pomóc, zdecydowana większość personelu mówiła słabo po angielsku. Znacznie lepiej mówili po rosyjsku, co zdecydowanie utrudniało komunikację i wywoływało frustrację (zapewne dlatego, że w hotelu przebywało bardzo dużo Rosjan) Pokoje wymagają remontu, szczególnie łazienki, które zdecydowanie nie spełniały naszych oczekiwań. Ponadto, codziennie miałyśmy problem z kartami do pokoju – rozmagnesowywały się bardzo łatwo, nawet jeśli nie były przechowywane w pobliżu urządzeń elektrycznych. Wymiana kart stawała się codzienną koniecznością, co było irytujące. Jeśli chodzi o przekąski, trudno było je znaleźć – brakowało wyraźnych wskazówek, gdzie są dostępne. Niestety, tylko niektóre drinki były darmowe, a za inne trzeba było dodatkowo płacić, co było niemiłym zaskoczeniem. Plaża w hotelu była bardzo mała, a leżaki często były zajmowane przez ręczniki pozostawiane przez innych gości, co utrudniało znalezienie wolnego miejsca. Karty ręcznikowe miały przypisane numery, więc jeśli chciałyśmy je oddać w innym punkcie, musiałyśmy wrócić do miejsca, gdzie je odebrałyśmy. Na szczęście zawsze było możliwe wymiany ręcznika w dowolnym punkcie. Duża rafa koralowa, żeby popływać swobodnie w morzu trzeba udać się na mostek i dopiero tam wejść do głębokiej wody. Animacje hotelowe również nie były na wysokim poziomie – scena była mało atrakcyjna, a same animacje często prowadzone były w języku rosyjskim, co sprawiało, że były one trudne do zrozumienia dla gości, którzy nie posługiwali się tym językiem. Hotel posiada dwie kolejki, ale tylko jedna z nich działała, sama w sobie bardzo wolna. Jest to fajne rozwiązanie dla osób z ograniczoną mobilnością, ale szybciej można było dojść pieszo na miejsce. Pomimo tych kilku niedogodności, hotel ma potencjał. Resort jest dobrze skomunikowany, co ułatwia poruszanie się po okolicy. Z hotelu można dostać się spacerem na Old Market, czy do Farshy, bez konieczności zamawiania taksówki. Obsługa była dość zdystansowana i nie nachalna, co w naszym odczuciu było plusem. Hotel zdecydowanie nie będzie atrakcyjny dla rodzin z dziećmi, ponieważ brakuje tu odpowiednich udogodnień i atrakcji dla najmłodszych. Z kolei jest to w porządku miejsce dla osób młodych, które szukają rozrywek poza hotelem, ponieważ sam resort nie oferuje zbyt wielu aktywności. Dzięki dobrej lokalizacji, łatwo można dotrzeć do pobliskich atrakcji, a także cieszyć się nocnym życiem w okolicy. Warto jednak pamiętać, że hotel ma swoje niedociągnięcia, które mogą wpłynąć na komfort pobytu.
- jedzenie 10/10 - lokalizacja hotelu - ładne widoki - nienachalna obsługa
- mało miejsca na plaży i zajmowanie leżaków przez gości również przy basenach - problem z kartami do pokoju - obsługa słabo mówiąca po angielsku - jakość pokoi
Ogólnie rzecz biorąc hotel jest ok, ale był zbudowany w 2000r. do tej pory nie został odnowiony. Główny basen miał być gotowy 31.03 więc zamówiłam wakacje 11.04. Co się okazało na miejscu?! Basen jak i cała najlepsza część główna zamknięta, prace trwające całe dnie dudnienie i wiercenie. Nie wygląda to na szybki koniec remontu. Remontują też jakieś 80 pokoi więc podejrzewam koniec remontu uda się dopiero we wrześniu. Pokoje są ok są stare ale spełniają swoje zadanie, natomiast są sprzątane powierzchownie (wyniesienie śmieci, wymiana ręczników i tyle) łazienka nie zasługuje na odkurzenie podłogi czy wytarcie zlewu bądź lustra, szkoda. Co do restauracji, nie miałam żadnych problemów żołądkowych natomiast monotonne jedzenie, codziennie to samo. Na plaży żeby mieć leżak trzeba wstać o 6 rano żeby go sobie zarezerwować o 8 nie ma już nic wolnego. Drinki słabe piwo ok Na koniec, jeśli chcesz wybrać ten hotel i kosztuje w granicach 2k to nie będziesz żałować, jeśli natomiast w sezonie cena będzie ok 3-4k zdecydowanie odradzam, za dużo na takie warunki Obsługa jest bardzo miła i pomocna nie są ani nachalni ani nic. !!
zieleń
sprzątanie pokoi za mało leżaków niemili barmani
Hotel jak najbardziej na plus . Czysty pachnący. Jedzenie bardzo dobre co jest na duży plus . Wygrywa tutaj wszystko obsługa taka jakiej nigdzie w żadnym hotelu jeszcze nie spotkaliśmy . Na delikatny minus główny basen w remoncie ale nie przeszkadzało to w efekcie w niczym
Obsługa i jedzenie
Basen w remoncie
Odbiór z lotniska i przewóz do hotelu jak najbardziej w porządku. Na pokoje musieliśmy poczekać około 20min. Walizki zostały zawiezione przez obsługę (oczekiwali na napiwek). Pokoj w dość kiepskim stanie, wymaga napewno remontu jak większość pok i hotelowych. Łazienka w w złym stanie, nie wyglądało to zachęcająco do kąpieli czy prysznicu, po prostu jak na hotel 5* to jest tragedia. Jedzenie = tragedia, kilka dań, nie było czasem za bardzo wyboru żeby jeść smacznie, największy problem był chyba z daniami mięsnymi, kawa tylko do śniadania w dodatku z biegiem czasu trwania śniadania robiła się gorsza jakościowo( z expresu leciało więcej wody niż kawy i mleka). Soki do obiadu czy śniadania też były urozmaicone jakościowo, raz lepsze raz gorsze z większym dodatkiem wody. Basen duży który miał był dużym basenem na który bardzo liczyłem w remoncie, remonty od rana do południa co także przeszkadzało w wypoczynku. Winda na podwórku dowożąca na basen często zepsuta. Alkohole, piwo bardzo słabe i często zgada po spożyciu alkoholi zarówno u mnie jak i u znajomych. Z zewnątrz hotel bardzo ładny, piękny ogród, fajna rada koralowa za hotelem. Jeśli ktoś nie zawraca uwagi na jedzenie, wygląd pokoi czy czystości Łazienki to polecam natomiast jeśli ktoś chce dobre jedzenie, czysty, schludny pokój i łazienkę co jest uważam podstawą to pozostawia to wiele do życzenia … Główny hol czy wejście do recepcji codziennie sprzedane i ukryte. Często brakowało szklanych kubków do kaset czy napoi i trzeba było pić w papierowych kubeczkach. Wycieczki organizowane przez opiekuna biura i współpracującego z hotelem to wycieczki typu za 20-25 dolarów to zwykłe objazdówki po sklepach wybranych przez organizatora i naciąganie na pieniądze ponieważ w kupicie te same produkty na własną ręką na innych bazarach 3x taniej. Droższe wycieczki typu nurkowanie, rejs statkiem są warte polecania . Bary z przekąskami na zewnątrz podczas Naszego pobytu praktycznie nie funkcjonowały ani nie było tam czegokolwiek do jedzenia. Dwa bary przy plaży były i są ok. Ręczniki na plaży i leżaki za darmo. Obsługa nastawiona na napiwki. 28 lutego 2025r miał być zakończony remont głównego basenu, niestety nie został zakończy a końca nie widać ponieważ jest jeszcze mnóstwo pracy do zrobienia, jechałem z nadzieją i widokiem przed oczami na ten basen niestety się rozczarowałem….
- ładny ogród i zadbany - fajna rafa koralowa blisko hotelu
- wygląd i czystość łazienki - bardzo słabe i ograniczone posiłki - remonty w czasie pobyty które powinny zakończyc sie 2 tyg temu a trwają i będą trwać jeszcze długo - hałas podczas remontów - hotel stary , wymaga remontu - te same piwo w jednym barze że w cenie all inclusive a w drugim już płatne - rozrabiane napoje w zmiennych proporcach - obsługa nastawiona na napiwki
Obsługa perfekcyjna . Architektura bardzo tradycyjna.. Położonly na wzniesieniu.
Posiłki bardzo urozmaicone i super smaczne 10/10 Obsługa na najwyższym poziomie
Troszkę już starszy hotel wymagający remontu Podczas mojego pobytu główny basen był przebudowywany.
Należący do renomowanej sieci Hilton Hotels & Resorts, to luksusowy, pięciogwiazdkowy obiekt, który zapewnia moc atrakcji. Położony na klifie w Ras Um El Sid, harmonijnie wkomponowany w malowniczy krajobraz z ogrodami i wodospadami, oferuje 401 eleganckich pokoi oraz kompleks basenowy.
Położenie
Znajduje się w dzielnicy Hadaba, blisko centrum Sharm El Sheikh.
- 7 km od centrum Sharm El Sheikh
- 7 km od Na'ama Bay
- 22 km od lotniska w Sharm el Sheikh
Plaża
Mała, piaszczysto-żwirkowa z łagodnym zejściem do morza i pomostem. Obuwie ochronne zalecane z powodu rafy koralowej. Bezpłatne parasole, leżaki, materace; ręczniki za kaucją.
Dla dzieci
2 brodziki, miniklub z animacjami, plac zabaw, minidisco, specjalne menu i krzesełka w restauracji. Opiekunka na życzenie.
Baseny
7 basenów ze słodką wodą, w tym 1 podgrzewany sezonowo, oraz 2 z wodą morską. Brodzik dla dzieci. Bezpłatne leżaki, materace i parasole, ręczniki za kaucją.
Atrakcje
Tenis stołowy, rzutki, siatkówka, piłka nożna, fitness, aqua aerobik, piłka wodna, zajęcia taneczne. Program animacyjny i muzyka na żywo.
Spa & Wellness
Centrum spa oferuje zabiegi i masaże, saunę oraz salon piękności.
Informacje dodatkowe
Bezpłatny internet Wi-Fi w lobby, możliwość skorzystania z opłaconego room service i opiekunki. Usługi pralni, przechowalnia bagażu, wypożyczalnia samochodów. Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Don't have an account? Register
Enter your account data and we will send you a link to reset your password.
To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website.
AcceptHere you'll find all collections you've created before.
GIPHY App Key not set. Please check settings